Burk Skrivet 22 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2003 Om.. nån spelar diablo2 LOD så skriv gärna här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 22 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2003 Inte på nätet.. finns bara massa omogna fuskare.. :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Burk Skrivet 22 oktober, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2003 beror på om du spelar på battlenet så e det inte fuskare om du spelar på open battlenet så e det bara fuskare (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lance Vance Dance Skrivet 22 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2003 beror på om du spelar på battlenet så e det inte fuskare om du spelar på open battlenet så e det bara fuskare (:!!! Inte nuförtiden. Det finns skitmånga som fuskar på battle.net och även massa dupade items i omlopp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 23 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2003 Spelade precis när det kom ut.. Hade en barbar i lvl 85.. men sen så laggade det sönder så jag orkade inte spela mer..(kunde spela max 5min sen var jag tvungen att stänga av och starta om för att det skulle flyta på.. (:!!! ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stallion Skrivet 23 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2003 Jag har en sorceress på lvl 85,fast vart tradehackad på min shako Hatar alla fuskare på det, fast som tur är patchen runt hörnet pga att beta testningarna är över. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Burk Skrivet 23 oktober, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2003 du kan få en shako av mig om du vill har 10 legit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts