mr mini Skrivet 21 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2003 finns det nåt program som man kan färga bilarna i 3d vinkel?? svara snälla! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 22 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2003 Färga bilarna i 3d-vinkel? Du måste först göra en textur och sedan passa in den via 2d. Tror inte att det finns något annat program som gör processen annorlunda. Möjligtvis kan det gå att passa in texturen i 3d... men jag har inte sett något sådant program... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 22 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2003 Du får göra fäljgarna i nåt 3d prog (zmodeller) eller om du har råd 3dstudio hur du sen får in dom i spelet har jag ingan aning om Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 22 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2003 Om du ska byta fäljar ska du ändra i Nowheel.dff i models\generic mappen tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 22 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2003 nej nej, det handlar inte om fäljar, ni har läst fel (:!!! han vill bara färga bilarna (texturera dom). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 22 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2003 nej nej, det handlar inte om fäljar, ni har läst fel (:!!! han vill bara färga bilarna (texturera dom). Jo det fattade jag med men jag sa bara som ett tillägg på pelles svar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr mini Skrivet 22 oktober, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2003 men hur passar man in dom i 2d vinkel då??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts