GTA_Snubbe 2 Skrivet 21 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2003 BUHU hur ska jag göra... jag har just varit och köpt max payne men de funkar inte... när jag trycker på new game så stängs de bara av..... :'( jag är väldigt tacksam ifall någon vet vad felet är... så snälla svara!!!! :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
XmaN Skrivet 21 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2003 Det finns en patch som kankse funkar så va det för mig alla fall.... Patch Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_Snubbe 2 Skrivet 21 oktober, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2003 hej jag vet inte om de funkar i alla fall... för vi har kanske för bra dator hihihi... men jag är tacksam för att du gav mig den patchen ... men jag vet inte ifall de funkar jag håller på att ladda ner den nu vi har modem de tar sån tid.... booooring...! ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuXx Skrivet 22 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2003 för vi har kanske för bra dator hihihi... Tror du pratar om min dator (:!!! Förresten om inte patchen funkar, Max Payne är sk*t trist. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 22 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2003 Förresten om inte patchen funkar, Max Payne är sk*t trist. (:!!! Det är ju ett av dom bästa spelen någonsin! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 22 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2003 (redigerad) Förresten om inte patchen funkar, Max Payne är sk*t trist. Är du född i en marängtårta eller?? MP är ju kung! (:!!! *EDIT* Eller.... snackar ni om 1an eller 2an? Ifall ettan är du ju inte född i en tårta men... tvåan är ju skitkul!! Redigerad 22 oktober, 2003 av AE_Dave Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Conny_S Skrivet 22 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2003 Max Payne serien är lätt 2 utav dom bästa spelen *R har gjort enligt mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuXx Skrivet 23 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2003 Det är ju ett av dom bästa spelen någonsin! Nej, jag har 2:an, men jag bara dör hela tiden. Och dessutom går det inte springa fort. Och så kan man inte ändra svårhetsgrad. (Inge bra för en n00b som jag) Och så är det seeeegt. (:!!! Har inte riktigt spelat 1:an, men det är roligare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_Snubbe 2 Skrivet 24 oktober, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2003 ja bara undra vad kostar max payne 2 .... kaske ska köpa de .... och patcen funkade Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 30 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2003 hej jag vet inte om de funkar i alla fall... för vi har kanske för bra dator hihihi... men jag är tacksam för att du gav mig den patchen ... men jag vet inte ifall de funkar jag håller på att ladda ner den nu vi har modem de tar sån tid.... booooring...! ! hur bra dator har du då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts