Misterwhoopee Skrivet 21 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2003 (redigerad) Kan man inte lägga till någon passande undertext till forumen i åtminstone "Allmänt"? Ser lite tomt ut och lite konstigt eftersom vissa Forum har text och vissa inte. Någon liten enkel bara? Så kan man ju skriva typ på "Äldre GTA-spel" "Här finns också ett MP-forum till GTa2" eller något sånnt? Redigerad 21 oktober, 2003 av Misterwhoopee Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaque Skrivet 21 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2003 Hm, det har du rätt i. Det har jag inte tänkt på, men det stämmer nog. Det ser lite kalt ut utan "förklaringen" som finns till vissa forum. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 28 oktober, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2003 Kommer du inte på några bra undertexter, eller har du missat topicen, Hultenius? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 28 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2003 Trodde att jag hade svarat här men inte. Jag fixar nog lite texter till nästa uppgradering. Men det blir nog lite svårt med texter till GTA-forumen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 28 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2003 Grand Theft Auto: Vice City Här diskuteras det om GTA: Vice City Grand Theft Auto 3 Här diskuteras det om GTA3 typ så kan man väl ha det eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 28 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2003 ok, tänkte bara att dom forumen var ganska självklara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts