kariya Skrivet 21 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2003 Enligt KalleR så fick man skapa bil topicar men här snackas om bilar, men de är ju inte så att man får inte får göra andra bil-topicar. så man måste inte skriva här om man ska skriva om bilar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 21 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2003 Min Jeep!! http://ninthgate.mine.nu/~visacity/jeepbig.PNG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 21 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2003 får man moda bilar Visa@ snygg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 21 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2003 Min Jeep!! Tycker mer att det liknar en Suzuki eller nåt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ElGato Skrivet 22 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2003 Min Jeep!! (:!!! DIN Jeep?! Hade för mig att du var runt 14-15år.. åtminstone om man kollar din profil Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 22 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2003 @GTA3 Freak: det är ingen "riktig" jeep, men det är en "Suzuki Jeep" @ElGato: man behöver väl inte vara 18 för att ha en bil (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ElGato Skrivet 22 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2003 Min Fiat Uno.. (något ombyggd) (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 22 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2003 Så den är din eller? (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 22 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2003 Så den är din eller? (:!!! tror du själv? PS: Visa kan köpa en ferrari 426 m?? han har en halv miljon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 22 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2003 Så den är din eller? Men lol den ser ju precis ut som en Fiat. (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 22 oktober, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2003 @ElGato: man behöver väl inte vara 18 för att ha en bil exakt min åsikt, själv har jag en mg i garaget (en veteran bil) de är sant, min pappa har de som hobby så jag och min bror har fått var sin bil. men vi får ju inte köra den nu (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ElGato Skrivet 22 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2003 Haha (:!!! Nej det är inte min bil! (credit till GTA3 freak som verkar va den enda som fattade).. Jo, klart man kan ha bil när man inte är 18, men nu kommer följdfrågan: Är det din bil?! Betalar du skatt för den, är den skriven på dig, har du köpt den själv? Även om din pappa eller mamma säger "visst ponken.. det är din bil!" så är det endast ett abstrakt ägande. För att vara ännu mera petig så kan jag påpeka att lagen säger att ingen under 16år äger något, såvida de inte har tillägnat sig saken själva för pengar de tjänat på äkta arbete. Alltså om du köpt bilen för din veckopeng är den inte ens din! Med detta inlägget vill jag inte starta argument, men eftersom du inte fattade Fiat-skämtet och dessutom verkade lite sur för att jag frågade, så kände jag att jag behövde utveckla mina resonemang lite.. Inget illa menat alltså.. låt oss snacka bilar här nu, vilket var meningen med denna tråden.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
J-coop Skrivet 22 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2003 (redigerad) Min Jeep!! http://ninthgate.mine.nu/~visacity/jeepbig.PNG Vad säger snuten om strecket på reg.skylten då ?? Hehe skojja bara (:!!! Redigerad 22 oktober, 2003 av J-coop Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
siggge Skrivet 22 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2003 exakt min åsikt, själv har jag en mg i garaget (en veteran bil) de är sant, min pappa har de som hobby så jag och min bror har fått var sin bil. men vi får ju inte köra den nu (:!!! Så sant så.. Fina bilar är det, eller hur brossan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
XmaN Skrivet 22 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2003 Äntiligen en vettig topic ... Jag tror jag ska sätta in lastbils turbo i min 240 (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 22 oktober, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2003 Så sant så.. Fina bilar är det, eller hur brossan hehe...(byt avatar och signatur, dom är för gamla) (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts