StellHell Skrivet 25 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2002 Jo jag lyssnar(!)...ville inte härma dig så mycket när jag uttryckte mig bara.... Håller med till 100%! får ni säga huuur mycket ni vill... tycker det är bättre att skriva det än att skriva: Ja, jag tycker det oxå el. liknande... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 25 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2002 Håller med till 100%! får ni säga huuur mycket ni vill... tycker det är bättre att skriva det än att skriva: Ja, jag tycker det oxå el. liknande... Men jag gillar iaf. inte att skriva lika dan`t som andra.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 25 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2002 du ska ändra vid options >> och sen "frames" eller nåt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts