eightball Skrivet 23 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2002 I dag 23/10 fick jag GTA3! När jag startade GTA3 så i Introt så såg man "dubbelt", och sen när själva spelet startade så var det också "dubbelt"! Jag har laddat hem Microsoft Windows XP (sv) fix fast det är fortfarande "dubbelt" Snälla hjälp mig, för det ska väl inte vara dubbelt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 23 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2002 Stäng av Trials. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 23 oktober, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2002 tack, jag är ny Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 23 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2002 vad tycker du om det då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 23 oktober, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2002 så j***a coolt!!!! Lungt bättre än Mafia Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 23 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2002 så j***a coolt!!!! Lungt bättre än Mafia lol...GTA 3 e mycket roligare när man kör bil och så men MAFIA har mycket bättre skjutstrider än gta3. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hedagarden Skrivet 24 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2002 Jag tycker att Mafia är för verklighetstroget, iaf om man jämför med GTA3. GTA3 är mer actionfyllt. Det är mycket roligare att åka omkring i GTA3 och cpa sig än vad det är i Mafia. Men vad jag saknar i båda spelen är......barn...Jag vet att om det skulle vara barn med skulle spelet inte få släppas nånstans...tänk dig själv....Stå och slå en uppkäftig 8-årig pojke med ett brännsbollsträ...skit kul.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MaFe98 Skrivet 24 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2002 Psycho Alert... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fablenine Skrivet 24 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2002 men hur är mafia då? funderar på att köpa det...har hört att det är en blandning av max payne och gta3? är det värt att köpa det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 24 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2002 Blandning av Max payne tror inte det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 24 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2002 Jag tycker att Mafia är för verklighetstroget, iaf om man jämför med GTA3. GTA3 är mer actionfyllt. Det är mycket roligare att åka omkring i GTA3 och cpa sig än vad det är i Mafia. Men vad jag saknar i båda spelen är......barn...Jag vet att om det skulle vara barn med skulle spelet inte få släppas nånstans...tänk dig själv....Stå och slå en uppkäftig 8-årig pojke med ett brännsbollsträ...skit kul.... det finns bran i mafia. iallafal i ett uppdrag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 24 oktober, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2002 Jag tycker att Mafia är för verklighetstroget, iaf om man jämför med GTA3. GTA3 är mer actionfyllt. Det är mycket roligare att åka omkring i GTA3 och cpa sig än vad det är i Mafia. Men vad jag saknar i båda spelen är......barn...Jag vet att om det skulle vara barn med skulle spelet inte få släppas nånstans...tänk dig själv....Stå och slå en uppkäftig 8-årig pojke med ett brännsbollsträ...skit kul.... jag håller värkligen med dig Hedagarden! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 24 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2002 Det ska va GTA3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 24 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2002 Som om det inte räkte med att slå ner gamla tanter.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hedagarden Skrivet 24 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2002 men hur är mafia då? funderar på att köpa det...har hört att det är en blandning av max payne och gta3? är det värt att köpa det? Låna det av en kompis istället.....för när du har varvat det är det inte kul längre...fast det var skit kul tills man hade varvat det.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 24 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2002 Att skjuta barn tycker jag är lite för extremt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 24 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2002 Att skjuta barn tycker jag är lite för extremt. Håller med till 100%!.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 24 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2002 Håller med till 100%!.. Vad betyder Håller med till 100%! nu igen... glömde det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 24 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2002 Vad betyder Håller med till 100%! nu igen... glömde det Håller med till 100%... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 24 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2002 Håller med till 100%... Varför då? Det är väl lika respektlöst att skjuta barn som att skjuta vuxna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts