Danne Skrivet 21 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2003 hej! har hittat två stycken mp3:or som jag kan tänka mig att köpa men vet inte villken. jag tittade på dom och dom såg ut som att var exakt lika bra men jag vet inte. villken av dom två ska jag köpa? säg nu villken som är bäst för det är den jag vill ha. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Danne Skrivet 21 oktober, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2003 oj glömde http://se.pricerunner.com/sound-and-vision...c_156062=156062 snälla säg villken som är bäst inte att den är bäst för dte priset bara villken som är bäst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 21 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2003 jag hade köpt en josen, dom e riktigt bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 21 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2003 Om man skiter i priset är ju iRiver'n bäst! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 21 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2003 jag hade köpt en josen, dom e riktigt bra! jag också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 21 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2003 Om man skiter i priset är ju iRiver'n bäst! iRiver har fått nästan högsta betyg i många IT tidningar men de tycker att priset är mycket högt !! Om du har pengar så det räcker till iRiver'n så köp den ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 21 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2003 jag hade köpt en josen, dom e riktigt bra! Jupp det är dom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Scotty Skrivet 21 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2003 Jag har en längre tid tänkt köpa en MuVo, undrar bara, är den bra, vet nån? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidusover Skrivet 22 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2003 jag har en vanlig MuVo den har inge finesser typ men MuVo NX har ganska många finesser å är ganska bra tror ja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 22 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2003 Jag har en längre tid tänkt köpa en MuVo, undrar bara, är den bra, vet nån? köp en jos i stället, mycket mer mp3spelare för pengarna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Scotty Skrivet 23 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2003 jag har en vanlig MuVo den har inge finesser typ men MuVo NX har ganska många finesser å är ganska bra tror ja Hur mycket ryms det på den, inte MB, utan hur många timmar/minuter?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 23 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2003 Hur mycket ryms det på den, inte MB, utan hur många timmar/minuter?? omöjlig fråga att svara på, beror på mp3ornas kvalite Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Scotty Skrivet 23 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2003 (redigerad) omöjlig fråga att svara på, beror på mp3ornas kvalite Vad ungefär på MuVo NX 256MB, 50-100 "biisin" (=sång) kalla mig n00b Det finns heller ingen som säljer JOS i Finland, så jag borde komma över till Sverige isåfall Redigerad 23 oktober, 2003 av -Scotty- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 23 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2003 Vad ungefär på MuVo NX 256MB, 50-100 "biisin" (=sång) kalla mig n00b Det finns heller ingen som säljer JOS i Finland, så jag borde komma över till Sverige isåfall Alltså han menar kvalitén på MP3 filerna och inte på spelaren. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaque Skrivet 23 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2003 Hur mycket ryms det på den, inte MB, utan hur många timmar/minuter?? Den vanligaste kvaliteten på MP3-filer är bithastigheten 128 kbit/s. Då tar en minuts musik ungefär en (1) Mb. Sen är det lätt att räkna om: 128 Mbs minne --> 128 minuter = 2 h, 8 min musik 256 Mbs minne --> 256 minuter = 4 h, 16 min musik Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Scotty Skrivet 24 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2003 Den vanligaste kvaliteten på MP3-filer är bithastigheten 128 kbit/s. Då tar en minuts musik ungefär en (1) Mb. Sen är det lätt att räkna om: 128 Mbs minne --> 128 minuter = 2 h, 8 min musik 256 Mbs minne --> 256 minuter = 4 h, 16 min musik Tack för det, 4 timmar räcker bra, för mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LeiF Skrivet 24 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2003 cratives nya rhomba 256 verkar ganska fet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts