walen Skrivet 21 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2003 asså jag har norton personal firewall installerat och jag har kanske blivit attackerad 10-15 ggr sen augusti alla med nån sorts backdoor /trojan ....asså är det farligt att få .....alla har blivit blockerade ..men jag är lite orolig mitt ..vad ska man säga abbonemang är ute ..kan inte uppdatera ........ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 21 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2003 10-15 ggr sen augusti är ju ingenting. Själv får jag ofta 5 attacker/dag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 21 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2003 jo man blir alltid attackerad...... mcyket kommer genom mirc har ja märkt:s har blivit attackerad 140 gånger av nått skit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Canza 57 Skrivet 21 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2003 ett par gånger har jag haft 300 attacks om dan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 21 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2003 ladda hem en rinktig brandvägg, typ som zonealarm (trail verision, självsklart ), så slipper ni alla medelanden... allt sparas i en logg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 21 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2003 Dom flesta "attacker" är oftast falsklarm dessutom! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
walen Skrivet 21 oktober, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2003 där ser man och jag som trodde jag var riktigt utsatt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 21 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2003 Riktig brandvägg" Norton är ju fan bra. btw, vad är det för trojan? ta screen på varningen Ferkurz: nåt med quick bat trojan? isf har folk kul på mirc genom att skriva en text som inte virusprogramen gillar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Terminator Skrivet 22 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2003 jäkligt sällan jag får attacker (:!!! HÄR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts