GiZmo Skrivet 21 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2003 såg innan idag att en moppe som spelets AI körde stegrade! har aldrig hänt mig förut och undrar om det har hänt nån annan... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 21 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2003 Coolt! Har jag aldrig sett! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AZI PAZI Skrivet 21 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2003 Hur har du tagit den där bilden? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 21 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2003 tryck på Print screen knappen och klippn in på ngt program? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AZI PAZI Skrivet 21 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2003 de vet ja väl men själva vinkeln Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 21 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2003 (redigerad) w00tage! Finemang fintfint AZI: Cinematic? Redigerad 21 oktober, 2003 av Pico Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AZI PAZI Skrivet 21 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2003 AZI: Cinematic? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samool Skrivet 21 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2003 Antingen det, det är en speciell vinkel i spelet (tror jag ) lr så kan han ju ha tagit den i repris läget Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 21 oktober, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2003 japp... tog den i reprisen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 24 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2003 tror de har hänt mig... fast det var nog innan jag kunde tricket med "print screen" och sen paint... eller så kunde jag, men missade att ta bilden (ja har vart ovan) (plus att jag ALDRIG använder replay!!) eller så var jag proffs och tog en bild men glömde klistra in den. :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts