Psychodelic Skrivet 21 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2003 Jag måste få en bra beskriving om hur man byter ut skinsen på bilar, har hittat en jävligt snygg bil som jag vill byta ut i GTA vice City. fattar inget snälla hjläp!! tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 22 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2003 Normalt följer det med intruktioner med varje mod. Om det inte gör det så kan du läsa denna guide i moddingforumet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Emilo Skrivet 22 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2003 Du laddar hem igi tolls. det finns på www.vice-city.com/Download/files/igi tolls. när du laddat hem det så får du en beskrivning med som berättar hur man gör sen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AZI PAZI Skrivet 22 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2003 Jag måste få en bra beskriving om hur man byter ut skinsen på bilar, har hittat en jävligt snygg bil som jag vill byta ut i GTA vice City. fattar inget snälla hjläp!! tack Har du nån bild på bilen och vilken är de och vart laddade du hem den jag kanske vill ha den (:!!! Men denna ä snygg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts