kattälskaren Skrivet 20 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2003 Här kan ni skriva om ni fått triple insane stunt bonus,jag har fått.Jag har en bild men jag vet inte hur man laddar upp den.(Jag lovar) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 20 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2003 vad é de för speciellt med de? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dempaboy Skrivet 20 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2003 jag har fått det. (skitlätt) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NawID Skrivet 20 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2003 Jag har inte lyckats, är det nåt visst antal varv man måste snurra på nåt vis? Förklara för mig. Säg också gärna nåt bra ställe att skaffa sig en triple insane stunt bonus. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 20 oktober, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2003 Gör så här:Ta en hotring.Åk sen till stadiumet och ta sats.Sen kör du i fulla muggar rakt fram till vägdelingen.Sväng inte,kör rakt fram.Om du har tillräktlit med fart så kommer du att volta så att du får triple. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NawID Skrivet 21 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2003 Gör så här:Ta en hotring.Åk sen till stadiumet och ta sats.Sen kör du i fulla muggar rakt fram till vägdelingen.Sväng inte,kör rakt fram.Om du har tillräktlit med fart så kommer du att volta så att du får triple. Ok, tack, *testar genast* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NawID Skrivet 21 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2003 Fasiken, jag fick det inte tilla att funka kattälskaren, kanskje gjorde nåt fel. Nåt annat ställe att gör triple på? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 21 oktober, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2003 (redigerad) Kör BARA rakt fram,sväng inte Redigerad 21 oktober, 2003 av kattälskaren Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AZI PAZI Skrivet 21 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2003 Som ja gjorde: Ta en PCJ 600 och och till polisstationen uti malibu club där finns ett hopp (bakom stationen) åk full fart och just innan hoppet så gör du en wheelie och svänger åt höger så att du sladdar på hoppet sen ä de bara att kontrolera mc i luften (LÄTT) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 23 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2003 ja har fått de!!!! *detta behöver du:en HD (freeway) och lite tur+skicklighet! så här gör du: exakt efter svängen mot sunshine (från Little Haiti) tar du första till höger och forsätter typ 5 meter tills det går uppåt på en brant jätteliten kulle precis före den så tar du vänster rakt "in" genom staketet (detta é en bugg liksom) och kör jätte sakta och då hamnar du på en liten plattform i Ghost City!. kör av plattformen och stegra så mycket som möjligt till slut gör du kanske en volt efter att "flyg't" en kort stund så Respawnas du på gata som går förbi sunshine och det står vilket trick du gjort. OBS. detta går ENDAST att göra med freeway! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NawID Skrivet 24 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2003 ja har fått de!!!! *detta behöver du:en HD (freeway) och lite tur+skicklighet! så här gör du: exakt efter svängen mot sunshine (från Little Haiti) tar du första till höger och forsätter typ 5 meter tills det går uppåt på en brant jätteliten kulle precis före den så tar du vänster rakt "in" genom staketet (detta é en bugg liksom) och kör jätte sakta och då hamnar du på en liten plattform i Ghost City!. kör av plattformen och stegra så mycket som möjligt till slut gör du kanske en volt efter att "flyg't" en kort stund så Respawnas du på gata som går förbi sunshine och det står vilket trick du gjort. OBS. detta går ENDAST att göra med freeway!!! Tack! Nu hör jag också till den lyckliga skaran som har fått triple Ganska rolig bugg förövrigt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts