GnOrfYuz Skrivet 20 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2003 Cyclepros Demo DH -00 har blivit stulen i östersund fredagen 17/10-03, ungefär klockan 23:40. Den som vet, hört eller sett något, kontakta mig. Om Din information gör så att jag hittar cykeln får du en hittelön på 2000sek. Cykeln är UNIK vilket gör att den är lätt att hitta. På cykeln sitter -Rock Shox Boxxer 151-99 -Magura Gustav M hydraliska skivbromsar(Gul-Grön) -DMN Raimon Bakdämpare(GAS) -Sun Rims fälgar Dubble width (svarta) -Tenacius D DH styre -ProGrip Handtag -Nokian Gazza 2,6Fram 2,3Bak - Dmr Dirt seat(Grå svart) -Cyclepro Octagon DH -00 ram(svart) Eventuella märken som satt på cykeln -Stort vitt foxmärke på vänstersida vid vevarmen -Sector Nine Märke uppe på ramen -Litet Foxmärke uppe på ramen vid styret -Stort vitt sinesalo märke under Cyclepro loggan på högersida -Stort Rock Shox Märke på Högersidan vid vevarmen -Dragon märken på båda sidorna av gaffeln istället för Boxxer -Svart CYKEL CENTRUM märke på båda sidorna av ramen vid bakdämparn da_man_ya@hotmail.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 20 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2003 2000 . Inte lite mycket, eller? Var ligger Östersund? Kankske åka ditt och leta och få pengar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 20 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2003 östersund? brukar de gå färjer (båtar) där ifrån till litaun? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 20 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2003 2000 . Inte lite mycket, eller? Var ligger Östersund? Kankske åka ditt och leta och få pengar Det är ju antagligen en tävlingscykel, det ser du om du kollar på utrustningen. ingen standard Sportex cykel eller nåt. Finns ju cyklar som ligger på över 50 000 kr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
shorty Skrivet 20 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2003 östersund? brukar de gå färjer (båtar) där ifrån till litauEn? skulle inte förvåna mig........................... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 20 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2003 skulle inte förvåna mig........................... Vadå då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 20 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2003 men sluta..killen har blivit av med sin cykel........ så hoppa inte ur topicen! håll er itll ämnet...... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 20 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2003 men sluta..killen har blivit av med sin cykel........ så hoppa inte ur topicen! håll er itll ämnet...... det är väl iofs inte hans cykel eller är det det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 20 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2003 Tror han att någon här kan hjälpa han kanske 1/100.. att han får hjälp.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 20 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2003 2000 . Inte lite mycket, eller? Var ligger Östersund? Kankske åka ditt och leta och få pengar 10 mil söder om Strömsund! Jag tar nästa buss Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sirius Skrivet 20 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2003 Hur mpnga av de på forumet bor i östersund? Vart hade du låst cykeln, eftersom den verkar vädigt dyr så hoppas jag att den inte bara var låst vid en stolpe. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 20 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2003 (redigerad) Alltså letterna är ju kända för att stjäla lite grejer i Sverige som typ trädgårdsmöbler, cyklar och båtar för att sedan ta båten hem till Litauen! Redigerad 21 oktober, 2003 av Tommy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 20 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2003 Alltså letterna är ju kända för att stjäla lite grejer i Sverige som typ trädgårdsmöbler, cyklar och båtar för att sedan ta båten hem till Lettland! nyss var det ju litauen!!! hur ska ni ha det?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 20 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2003 nyss var det ju litauen!!! hur ska ni ha det?? de va jag som skrev litauen dom tar allt här i från jag bor men nu går inga färjer länge Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 21 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2003 ...och östersund är ingen hamnstad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 21 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2003 ...och östersund är ingen hamnstad Det kan väl ändå gå färjor eller? För den angränsar väl till havet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 21 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2003 WHOOPS! Menade Litauen!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 21 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2003 Håll er till topicens ämne ffs! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 21 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2003 Östersund ligger väl mitt i landet??!!! det kanske finns en liten kanal, inte mer! BTW, shorty, din signatur är alldeles för stor (hög ) måste du ha samma avatar som Joey??? man blir förvirrad :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 21 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2003 Det är rätt, Östersund ligger mitt i landet ! Vid storsjön, eller ? Men det finns nog inte många därifrån ! Men jag hoppas du hittar cykeln GnOrfYuz, jag håller tummarna ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts