Phoenix_89 Skrivet 19 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2003 Finns det ingen sida om mafia som t.ex gtasajten? Alla ser ut som om de är inaktiva. Det finns ja, men ingen som är aktiv? Kan ni någon? Skriv ner dem... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 19 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2003 (redigerad) http://lostheaven.co.uk är en bra sida! Edit: Var iaf... Just nu verkar den inte funka. (Den funkade för ca 1 vecka sen ) Redigerad 19 oktober, 2003 av Zyber Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 20 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2003 han kanske sökte efter en svensk sida... men den sidan är bra... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Phoenix_89 Skrivet 20 oktober, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2003 Verkar inte som om det finns några bra sidor på svenska, någon som vill fixa en med mig? Behöver host bara. Vi blir säkert den enda svenska mafia sidan? Som då updateras regelbundet Jag kan webdesign ganska bra, kolla in: www.quadrion.net Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 20 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2003 har du gjort den sidan? den var ju skitgrym...härlig design... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
danil89 Skrivet 20 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2003 Här är en Svensk Mafia sida som jag har gjort. The Swedish Mafia Site Mafia Regerar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 21 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2003 härlig sida...hoppas det kommer mycke folk... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Phoenix_89 Skrivet 25 oktober, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2003 Jag har påbörjat bygget med maffia sidan. Ska göra mission walktroughs för er som inte kan klara vissa uppdrag. Kommer att bli en storhit! Sidan alltså (får vi hoppas) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 25 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2003 Jag har påbörjat bygget med maffia sidan. Ska göra mission walktroughs för er som inte kan klara vissa uppdrag. Kommer att bli en storhit! Sidan alltså (får vi hoppas) Jag kan vara med på ett hörn Om jag får :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Phoenix_89 Skrivet 25 oktober, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2003 Jo det skulle vara bra. Men sidan är inte klar ännu. Väldigt svår att koda, får ta och tänka rejält. Men nu är det vilningsdags.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 25 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2003 Här är en Svensk Mafia sida som jag har gjort. The Swedish Mafia Site Mafia Regerar! the länk funkar inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
danil89 Skrivet 25 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2003 Shit! Vad har hänt!!! Mafia regerar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Phoenix_89 Skrivet 26 oktober, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2003 (redigerad) så här ser sidan ut so far: Mafia the game Redigerad 26 oktober, 2003 av Phoenix_89 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 26 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2003 Oh Shit, snygg Men kanske ha med lite blått eller rött ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
danil89 Skrivet 27 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2003 så här ser sidan ut so far: Mafia the game Snyggt!!! Fast jag tänkte bara att bakgrunden till rubriken var ganska lik mafia scorce's. jag menar att tommy står på vänster sida och morello på den högra. Mafia regerar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts