AbE Skrivet 19 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2003 Jag behöver hjälp... när jag sätter igång Vice City så kommer det en helt svart bild och det öppnas en till ruta där det står något om 'Unhandled Exception'. Någon som vet vad jag ska göra för att fixa detta ?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lance Vance Dance Skrivet 19 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2003 Kolla om din dator uppfyller systemkraven... prova annars att installera om det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AbE Skrivet 20 oktober, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2003 Kolla om din dator uppfyller systemkraven... prova annars att installera om det Vart ser jag om jag uppfyller kraven? Jag har redan installerat om spelet 2 ggr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 20 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2003 Jag behöver hjälp... när jag sätter igång Vice City så kommer det en helt svart bild och det öppnas en till ruta där det står något om 'Unhandled Exception'. Någon som vet vad jag ska göra för att fixa detta ?! Har kommit upp sånt på min också. Ta bort alla dina modding-filer och installera om Vice City. Nästa gång du ersätter nerladdade filer så ska du alltid göra backups av de orginella filerna (Spara de orginella filerna i en särskild mapp) så att du senare kan ersätta tillbaka filerna! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AbE Skrivet 20 oktober, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2003 Har kommit upp sånt på min också. Ta bort alla dina modding-filer och installera om Vice City. Nästa gång du ersätter nerladdade filer så ska du alltid göra backups av de orginella filerna (Spara de orginella filerna i en särskild mapp) så att du senare kan ersätta tillbaka filerna! Vart hittar jag alla mina modding filer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MR_Lene Skrivet 20 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2003 Vart hittar jag alla mina modding filer? hmm... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AbE Skrivet 20 oktober, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2003 ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AbE Skrivet 20 oktober, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2003 finns det ingen patch eller någon fix typ som fixar problemet?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 20 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2003 Har du installerat nån mod då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AbE Skrivet 20 oktober, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2003 Nej.. bara MTA om det nu räknas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Emilo Skrivet 20 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2003 Du ska skriva in modning files i kör program då hittar du alla modade filer + dom vanliga Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Game_X Skrivet 21 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2003 Sådär brukar mitt Vice (och 3:an) uppföra sig när jag moddat för mycket... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 21 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2003 prova att ta bort alla codecs, det funkade för mig!! hihihi, jag vart skit glad då det funkade! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AZI PAZI Skrivet 21 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2003 Vad e codecs för nå????? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AbE Skrivet 21 oktober, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2003 prova att ta bort alla codecs, det funkade för mig!! hihihi, jag vart skit glad då det funkade! aa.. jag tog bort alla mina codecs.. och så funkade det, men sen när jag försökte installera MTA så blev allt pajjat igen så jag får helt enkelt inte köra med mods tills en fixpatch kommit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LoneWolF Skrivet 21 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2003 aa.. jag tog bort alla mina codecs.. och så funkade det, men sen när jag försökte installera MTA så blev allt pajjat igen så jag får helt enkelt inte köra med mods tills en fixpatch kommit. Det kommer nog inga fler patchar är jag rädd.... det har ju bara släppts en, och den fixa ett fel som en väldigt liten den av gtaägarna hade... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts