PenuM Skrivet 19 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2003 ... idag mot Halmstad. Den visas 15:00 på Canal +. Lite Fakta om Matchen Om Djurgården vinner idag, mot Halmstad, har dom vunnit SM-Guldet. Om Djurgården förlorar, och Malmö förlorar mot Göteborg idag, samt Hammarby förlorar imorgon mot Örebro... Så har Djurgården vunnit SM-Guldet. Om Djurgården spelar lika idag så har dom vunnit SM-Guldet. Någon som ska se matchen, förutom jag? 1. Vem vinner? 2. Hur mycket blir det? 3. Vilka gör mål? 4. Vem gör första målet? 5. När gör han det? Och till sist... Vilka hoppas ni vinner SM-Guldet? 1. Djurgården? 2. Hammarby? 3. Malmö? Ovanstående 3 lag har chans att vinna SM-Guldet. Men Djurgården har störst chans att vinna. Woohooo! SM-Guld, SM-Guld, SM-Guld.... lalalala! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaque Skrivet 19 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2003 Nej, jag har inte Canal+ så jag kan inte se den. Funderar på att se Djurgården/Älvsjö - Umeå som går på ettan istället, har aldrig sett en damallsvensk match... Självklart hoppas jag att Malmö tar hem SM-guldet (AIK:are som man är), men hellre Djurgården än Hammarby. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PenuM Skrivet 19 oktober, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2003 (redigerad) Usch Blakke.... Usch! Jaja, här är min tro. 1. Djurgården vinner. 2. Blir 3-1 till Djurgårn. 3. Kim gör mål på hörna. Den går via målvakten, direkt in. Den Ouden gör mål, på sitt vanliga sätt. (Står och väntar i straffområdet.) Kuivasto gör mål på nick. Frispark av Kim. 4. Kim gör första målet. 5. 23 minuter in i matchen. Vem som jag hoppas vinner guldet är ju givet... Djurgårn! EDIT: Aaah! Glömde säga vem som gör mål för Halmstad... Eftersom många är skadade/avstängda/inte vill spela (Sypniewski) så vet jag inte... Redigerad 19 oktober, 2003 av PenuM Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaque Skrivet 19 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2003 Inte vill spela? Har han sagt att han inte VILL spela?? Vad det blir och vilka som gör mål har jag ingen aning om, men det är väl inte en alltför vågad gissning att Djurgården vinner. DIF spelar för SM-guldet, medan Halmstad är hopplöst fast i mittenträsket och inte har något som helst att spela för, förutom äran då... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 20 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2003 jag kollade! jag stack till min mormor och morfar, för dom har Canal+.. Vilken härlig match! SM-GULD 2003! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PenuM Skrivet 20 oktober, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2003 Han sa i nån intervju för nån vecka sen att han inte ville spela idag. Blev väl inte så, eftersom han var på plan. Jag hade 50% rätt på en sak. Ett mål kom, nästan exakt i 23e minuten, var dock inte det första. SM-Guld, SM-Guld, SM-Guuuld...! Btw, Blaque, varför så arg? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaque Skrivet 21 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2003 Btw, Blaque, varför så arg? Om han har sagt att han inte vill spela så är det ju förjävligt! Det är klart att man vill spela, man måste vilja spela, annars har man inget i Allsvenskan att göra! Men som sagt spelade ju och jag har inte hört något om att han inte ville, så... Bara att beklaga att DIF vann igen... Men nästa år, då! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 21 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2003 Sök på AIK-trubbaduen då hittar du massa låtar så att det bara sprakar om bajen och djurgården Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LeiF Skrivet 24 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2003 dif aeger allt och alla, men dcet visste ni ju redan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts