Jontez Skrivet 19 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2003 Finns det så man kan ha hastighestmätare som visar kph? eller mph.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dempaboy Skrivet 19 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2003 ja det kan man Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jontez Skrivet 19 oktober, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2003 ja det kan man Hur? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dempaboy Skrivet 19 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2003 laddar ner nån stans kommer inte ihåg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fr34k Skrivet 19 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2003 nån som har länk?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jontez Skrivet 20 oktober, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2003 Det skulle vara kul, för då är det lättare att se reslutat när man har trimmat... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AZI PAZI Skrivet 20 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2003 det finns på www.gta3.net i tools menyn till vänster Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dempaboy Skrivet 20 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2003 här får ni den man måste ha 1.1Speedometer.exe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuperSwede Skrivet 20 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2003 (redigerad) *SMACK* tack! Edit: Såjja nu har ja laddat hem den. Hur använder jag den sen? Jag får bara två medelanden (på tyska) när ja laddar ett spel :'( Redigerad 20 oktober, 2003 av SuperSwede Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 20 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2003 Den är antagligen till den tyska versionen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dempaboy Skrivet 20 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2003 det funkar för mig iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuperSwede Skrivet 20 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2003 Jasså? Fan va mysko... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
shorty Skrivet 22 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2003 man måste väll ha patch 1.1 (som varken du eller jag kan ha SuperSwede pga.. (:!!! ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 22 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2003 att ni har en onliglig verision / crack, man är dum i huvet om man inte gör backup av orginal filen då man crackar... (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
shorty Skrivet 24 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2003 att ni har en onliglig verision / crack, man är dum i huvet om man inte gör backup av orginal filen då man crackar... jag vet att jag är dum Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Super Supra Skrivet 24 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2003 Bajs på hastighetsmätaren, den stämmer ju inte överens med verkligheten, Tex mätaren visar 100km/h (antar jag att det är) medans i verkligheten är ca:40-50 km/h blääää tycker jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DYos Skrivet 24 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2003 (redigerad) att ni har en onliglig verision / crack, man är dum i huvet om man inte gör backup av orginal filen då man crackar... crackar = cracker spelled wrong <--- crackman Redigerad 24 oktober, 2003 av DYos Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jontez Skrivet 25 oktober, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2003 Det kommer inte upp några hastigheter i mitt VC. Hur vet jag om jag har 1.1? var hittar jag det annars? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jontez Skrivet 25 oktober, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2003 När kag försökte uppdatera till 1.1 stog det unknown version. ?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DYos Skrivet 26 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2003 kanns som du har en olaglig version av de =P dvs att du har laddat ner de Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts