Alleballe Skrivet 19 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2003 Hej jag undrar om man kan ta kort på gta som på cs typ? Har sett bilder somkommer från spelet som ser ut att vara tagna... och om man kan det... vilken knapp och var kommer dom? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 19 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2003 nej, inget direkt stöd i VC för det... men du kan trycka på Print Scrn... då hamnar bilden i urklipp... och du kan klistra in den i paint!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 19 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2003 ctrl+V för att klistra in om du inte visste det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 19 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2003 ctrl+V för att klistra in om du inte visste det ... eller andvända musen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 19 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2003 som tar 4sekundert mer tid och det är onödigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kribbe Skrivet 20 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2003 det kallas screenshort.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NawID Skrivet 20 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2003 det kallas screenshort.. Eller screenshot som man också säger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rillee Skrivet 21 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2003 sorry men vikken knapp e Print Scrn dååe ??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NawID Skrivet 21 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2003 sorry men vikken knapp e Print Scrn dååe ??? Knappen sitter på grejen framför dig som du använder till att skriva saker på, tangentbordet. ( Förlåt om det låter otrevligt men jag var bara tvungen ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 21 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2003 den sitter på tagentbordet till höger om F12 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rillee Skrivet 21 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2003 jaha tack hörru du som retaas CP Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 21 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2003 jaha tack hörru du som retaas CP Bara för att han skrev som han gjorde så har han en CP-skada? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NawID Skrivet 21 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2003 hörru du som retaas CP Om du tog illa upp så ber jag om ursäkt, men jag skrev faktiskt "( Förlåt om det låter otrevligt men jag var bara tvungen )". Med smilien efter menade jag att det inte var illa menat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rillee Skrivet 21 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2003 hehe d e lungt sorry ja me .. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts