fillepille Skrivet 19 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2003 Tjena! Håller på o samlar bilar till mina garage men hittar inte två stycken jag vill ha, nämligen * FBI Washington, (så fort jag blir jagad av FBI kör de runt i Ranchers) * Romeros Hearse Var finns dom? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 19 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2003 FBI Washington finns i en gränd nära pizzerian i downtown, men Romeros Hearse kan man bara se på ett uppdrag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fillepille Skrivet 19 oktober, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2003 ok, se men inte röra asså.. Vilket uppdrag är det? Har gjort alla uppdrag men kommer inte ihåg den. Eller e det på nåt side mission som jag inte gjort? Tack för hjälpen iaf! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NawID Skrivet 19 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2003 ok, se men inte röra asså.. Vilket uppdrag är det? Har gjort alla uppdrag men kommer inte ihåg den. Eller e det på nåt side mission som jag inte gjort? Tack för hjälpen iaf! Kommer inte ihåg vad uppdraget heter, men man ska iaf gå och döda en gängledare samtidigt som han är på begravning, han är haitier. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 19 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2003 hehe.. jag tog begravnings bilen på det uppdraget .. har den fortfarande parkerad i mitt garge.. den står faktist bredvid en fbi bil också.. fast vet ej om det är washington Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dempaboy Skrivet 19 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2003 two bit hit som man får från every carrington Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
joakimLatt Skrivet 23 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2003 two bit hit som man får från every carrington jag vet hur man får Romero Hearse man skriver in detta fusk:thelastride Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts