_-MadeMaN-_ Skrivet 19 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2003 Ingen som lirar SOF 1 på nätet.. Tycker SOF2 suger emot ettan... Vart så glad när dom släppte platinum. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LoneWolF Skrivet 19 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2003 Det tycker jag med sof2 har fiiin grafik, men vad hjälper det när spelet är dåligt.. sof1 äger sof2!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 19 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2003 lirade mycket sof1 innan, men min key är borta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 19 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2003 (redigerad) det var väldigt skönt ljus på bild2 mysigt Redigerad 19 oktober, 2003 av the-copy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 19 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2003 lirade mycket sof1 innan, men min key är borta CD key? det behöver man inte väll inte? Jag har ingen. Jag har inte SOF installerat men jag körde mycket med botar för i tiden. Man kanske skulle ta fram det och spela. Det är ju grymt . SOF2 är kul om man smyger fram, SOF är det bara röj i det gör spelet kul Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 19 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2003 CD key? det behöver man inte väll inte? Jag har ingen. Jag har inte SOF installerat men jag körde mycket med botar för i tiden. Man kanske skulle ta fram det och spela. Det är ju grymt . SOF2 är kul om man smyger fram, SOF är det bara röj i det gör spelet kul testat att spela online utan key? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 19 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2003 (redigerad) Jag lirade SoF1 förut, och ja helt klart så klår det skiten ur 2an. (Är det nån annan än jag som älskar uppdraget i Grekland, banan då man ska infiltrera slottet!?) *EDIT* Den banan är ju helt klart skönast, Sen är ju andra banan också rolig då man ska ta sig fram på tåget för att hitta en av stridsspettsarna) Redigerad 19 oktober, 2003 av AE_Dave Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 20 oktober, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2003 testat att spela online utan key? Man behöver ingen cd key!.. någon som vill spela?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 20 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2003 (redigerad) vad ska man ha keyn till då?, ska se om jag hittar spelet... borde ligga nån stans edit. näpp, hittade det ej Redigerad 20 oktober, 2003 av KalleR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 20 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2003 SoF 1 & 2 har inte den där riktiga actionkänslan som NOLF och Halo! Det är dock allmänt kul att i ettan springa runt med den där M60 liknande saken och göra köttfärs av fienden! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 20 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2003 SoF 1 & 2 har inte den där riktiga actionkänslan som NOLF och Halo! Det är dock allmänt kul att i ettan springa runt med den där M60 liknande saken och göra köttfärs av fienden! Vilket är bäst av NOLF och hallå då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LoneWolF Skrivet 20 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2003 Vilket är bäst av NOLF och hallå då? No One Lives Forever Men man kan inte jämnföra SOF1 med t.ex HALO, SOF är mycket äldre.. och vad menar du med ingen riktig actionkänsla. Är det inte action att springa runt aoch blåsa huvudet av allt som rör sig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts