Zyber Skrivet 19 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2003 Vilket av spelen i serien tycker du är roligast? Själv tycker jag 3:an är bäst, sen kommer 2:an. 4:an floppade! Men man undrar ju hur det ska gå med nummer 5 i serien, 3DO (dom som gör spelen) har ju gått i konkurs! :'( Så nu har Ubi Soft köpt rättigheterna till spelen, men jag tror inte det kommer bli samma sak.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 19 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2003 Humm..ja gilalr inte den där typen av spel:S Men 3 var lite kul iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 20 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2003 3:an rocks! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 8 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2003 Vilket av spelen i serien tycker du är roligast? Själv tycker jag 3:an är bäst, sen kommer 2:an. 4:an floppade! Men man undrar ju hur det ska gå med nummer 5 i serien, 3DO (dom som gör spelen) har ju gått i konkurs! :'( Så nu har Ubi Soft köpt rättigheterna till spelen, men jag tror inte det kommer bli samma sak.... VA?? kommer inte 5:an komma?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 8 november, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 november, 2003 VA?? kommer inte 5:an komma?? Jodå, men det är inte längre 3do som utvecklar, det är Ubi Soft. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 8 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2003 VA?? kommer inte 5:an komma?? Men läs posten! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 8 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2003 Men läs posten!!! det står inget där om spelet kommer att komma eller inte... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_go Skrivet 29 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2006 Fyran tycker jag bäst om, sen 3an. Blev grovt besviken på 5an. Jag hade förväntat mig att de skulle vara bättre, men de är nåt fel med dagens dataspel tillverkare, de ska jämt blanda in den där nya "grafiken" i alla uppföljare, de tar bort hela känslan, visst om de är shoot em up spel, men strategi.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 30 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2006 (redigerad) Ehum *leverpastej* Redigerad 30 maj, 2006 av ZcruweN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PlusFourtyFour Skrivet 30 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2006 5.an kommer, men om du inte fattar så 3DO har gått i konkurs så att Ubisoft har köpt rättigheterna till spelet. Dvs att UbiSoft nu mera kommer att skapa HoMM. Eller rättare sagt 5.an finns bara man vill hitta det Har du inte fattat att han skrev dedär 2003 är du också ganska dum! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 30 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2006 Har du inte fattat att han skrev dedär 2003 är du också ganska dum! OMG sry, såg inte årtalet ber hemskt mycket om ursäkt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_go Skrivet 30 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2006 Vilket av spelen i serien tycker du är roligast? ............................... Men man undrar ju hur det ska gå med nummer 5 i serien, 3DO (dom som gör spelen) har ju gått i konkurs! :'( Så nu har Ubi Soft köpt rättigheterna till spelen, men jag tror inte det kommer bli samma sak.... Är du cynsk? För du har så jävla rätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 30 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2006 Fyran tycker jag bäst om, sen 3an. Blev grovt besviken på 5an. Jag hade förväntat mig att de skulle vara bättre, men de är nåt fel med dagens dataspel tillverkare, de ska jämt blanda in den där nya "grafiken" i alla uppföljare, de tar bort hela känslan, visst om de är shoot em up spel, men strategi.... Du har så rätt, kunde inte sagt det bättre själv. 2an o 3an var ganska bra f.ö. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 30 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2006 (redigerad) 4:an är så mycket sämre än 3:an enligt mig Redigerad 30 maj, 2006 av Spam Snuten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 30 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2006 Fyran tycker jag bäst om, sen 3an. Blev grovt besviken på 5an. Jag hade förväntat mig att de skulle vara bättre, men de är nåt fel med dagens dataspel tillverkare, de ska jämt blanda in den där nya "grafiken" i alla uppföljare, de tar bort hela känslan, visst om de är shoot em up spel, men strategi.... Jaha... Var det så viktigt det du hade å säga så du blev tvungen att dra upp en 2½ år gammal tråd? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 30 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2006 Jaha... Var det så viktigt det du hade å säga så du blev tvungen att dra upp en 2½ år gammal tråd? Viktigare än det du skrev där Tycker att 3:an är roligt har dock ej provat ngt nyare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 30 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2006 Viktigare än det du skrev där Kanske det, men frågan var om det var så viktigt att hon blev tvungen att dra upp tråden. Har inte spelat något av HoM&M- spelen. Men har iaf checkat screensen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 30 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2006 Tvåan och Trean har jag spelat, bägge är riktigt bra men jag skulle säga att Trean är lite mysigare. Fyran har jag bara sett lite grann av. Och jag hatade vad jag såg. Femman ska jag testa snarast. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts