StellHell Skrivet 12 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2003 wow rätt häftigt, min kompis mammas kusin är i hop me han fast han har aldrig träffat han EDIT* malmö spelar i kväll, på canal+ LoL! Jävlar vad långsökt..!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaque Skrivet 14 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2003 Leksand förlorade mot jumbon Södertälje efter straffar... De måste få fart på målskyttet, chanser saknades ju inte!.. Nu över till lite mer positiva Leksands-nyheter: Hörde ni om den nya arenan som tills vidare går under utvecklingsnamnet Star Arena. Ingenting är klart ännu men enligt planerna ska den ta 7500 åskådare och byggas utanpå Leksands Isstadion. Arenan ska inte bara användas för hockey utan som en "modern evenemangsarena" med konserter, kongresser, konferanser, etc. Här är några bilder: http://www.leksandstars.com/images/misc/arena_entrefasad.jpg http://www.leksandstars.com/images/misc/arena_konsert.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mika Skrivet 14 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2003 f*n va surt i går när HV tar igen ett 1-5 underläge och sen tappar igen til 7-5 Men lite kul var det ju när Rambo Restam va i slagsmål.... Men dom får skylla sig lite själva, vissa stunder var försvaret hur kasst som helst och dom missa öppet mål flera gånger. Det kunde stå 5-0 efter 3min om dom bara satt chanserna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 14 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2003 Dif tar det....mot Färjestad i finalen... Jag tror att det står 3-3 när tredje perioden i finalen börjar och Jonathan Hedström gör 4-3 med 9min kvar...sen när det är 2 min kvar så tar färjestad ut målvakt...men Fredrik Bremberg sätter den i Tom kasse..och DIF vinner.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaque Skrivet 15 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2003 Dif tar det....mot Färjestad i finalen... Jag tror att det står 3-3 när tredje perioden i finalen börjar och Jonathan Hedström gör 4-3 med 9min kvar...sen när det är 2 min kvar så tar färjestad ut målvakt...men Fredrik Bremberg sätter den i Tom kasse..och DIF vinner.. Eh, jaha... Det är cirka fem månader kvar till det är finaldags. Dessutom spelas alla slutspelsomgångar i bäst av sju matcher. DIF kommer för övrigt inte ha en chans i slutspelet. FBK, Frölunda och HV är alldeles för starka. För att inte tala om Leksand!.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 16 november, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 november, 2003 Dif tar det....mot Färjestad i finalen... Jag tror att det står 3-3 när tredje perioden i finalen börjar och Jonathan Hedström gör 4-3 med 9min kvar...sen när det är 2 min kvar så tar färjestad ut målvakt...men Fredrik Bremberg sätter den i Tom kasse..och DIF vinner.. ja tror inte riktigt så tänk om de blir så... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 19 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2003 Djurgården tar de!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts