StellHell Skrivet 4 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2003 Det ska bli kul och se Liv regera i Karjala Cup Han va värd platsen i landslaget nu så jävla bra som han har vart... Han är ju bara fjollig.. Vad va det för jävla kommentar on Salo då.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaque Skrivet 5 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2003 Han är ju bara fjollig.. Vad va det för jävla kommentar on Salo då.. Jo, det var väl lite överdrivet. Alla tre NHL-målvakterna (Salo, Tellqvist och Hedberg) är bättre än Liv. Men han brukar ju ha lite lustiga kommentarer om allt möjligt, han är lite rolig faktiskt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 5 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2003 Jo, det var väl lite överdrivet. Alla tre NHL-målvakterna (Salo, Tellqvist och Hedberg) är bättre än Liv. Men han brukar ju ha lite lustiga kommentarer om allt möjligt, han är lite rolig faktiskt... Hehe, nu har han helt plötsligt tagit tillbaka det han sagt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
shorty Skrivet 5 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2003 HATA HATA HATA MIF! Svinkoppor har dom allihopa allihopa,Svinkoppor har dom allihopa allihopa-- OM jag hade vingar som örnen och vaknade med diaree skulla jag flyga till malmö å skita på allt jag hann se hannnnn seee. RÖGLE OCH FBK ÄGERRR:_ Rögle Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 5 november, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 november, 2003 Jo, det var väl lite överdrivet. Alla tre NHL-målvakterna (Salo, Tellqvist och Hedberg) är bättre än Liv. Men han brukar ju ha lite lustiga kommentarer om allt möjligt, han är lite rolig faktiskt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 6 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2003 Hans bror är 10ggr värre!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 6 november, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 november, 2003 Hans bror är 10ggr värre!! wow han måste vara vimmsig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
shorty Skrivet 6 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2003 tänk nästa år är de streak i nhl alla nhl spelar kommer hem och spelar.... va menar du?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 6 november, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 november, 2003 va menar du?? jag menar strejk.. men de är när spelarna strejker så åker dom till eltserien och DEL och sm-liiga den ryska och tjekiska me...ja dom får välja var dom ska spela :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
shorty Skrivet 7 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2003 hoppas Kenny Jönsson kommer hem då! För han har hjärtat i Rögle! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mika Skrivet 7 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2003 Hans bror är 10ggr värre!! Jo han är ju inte lite lustig om man säger så... Liv regerade igår precis som ja trodde, f*n va bra han é Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 7 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2003 Helt klart Malmö IF!!!!!!!! MIF Redhawks är bäst!!!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaque Skrivet 7 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2003 Hans bror är 10ggr värre!! Vadå bror? Känner du Stefan Livs brorsa??.. Sverige förlorade mot Tjeckien med 1-2 på straffar igår förresten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 8 november, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 november, 2003 Vadå bror? Känner du Stefan Livs brorsa??.. Sverige förlorade mot Tjeckien med 1-2 på straffar igår förresten. va de inte stefan liv som stå hörde de på radion när jag åkte hem från träningen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 8 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2003 va de inte stefan liv som stå hörde de på radion när jag åkte hem från träningen jag hörde också de när jag kom hem från Fotbolls träningen :'( synd att dem förlorade Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 8 november, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 november, 2003 jag hörde också de när jag kom hem från Fotbolls träningen :'( synd att dem förlorade jaa undra hur de kommer gå vilka möter dom här next? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fr34k Skrivet 8 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2003 Luleå kungar ju ut! muhahahahahaha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alec Skrivet 11 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2003 Jag Älskar Mif och kommer alltid Älska Mif. Fight mellan HV och Färjestad om inte Mif går till slutspel, men gör dom det kommer Guldet äntligen hem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 12 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2003 Vadå bror? Känner du Stefan Livs brorsa??.. Sverige förlorade mot Tjeckien med 1-2 på straffar igår förresten. Känner o känner.. Mika kännar han mer iaf.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 12 november, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 november, 2003 (redigerad) Känner o känner.. Mika kännar han mer iaf.. wow rätt häftigt, min kompis mammas kusin är i hop me han fast han har aldrig träffat han EDIT* malmö spelar i kväll, på canal+ Redigerad 12 november, 2003 av kariya Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts