kariya Skrivet 27 oktober, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2003 Jag bor lite utanför malmö okej, malmö har inte varit så bra i år. dom va heller inte bra förra året Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
shorty Skrivet 27 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2003 sa jag att vi skulle prata annat hockey än elitserie hockey i denna topicen bara skoja ja, va intressant. de är han från colorado va? var han spelade senast vet jag inte, mne han har spelat i colorado för nått år sen iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 29 oktober, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2003 Djurgården vann över färjestad på straffar Björn Nord trodde att han skulle skjuta slagskott från blå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PenuM Skrivet 29 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2003 Såg faktiskt matchen igår. (Djurgården - Färjestad) Eller... Såg och såg, först såg jag Masterplan ( ) tills det tog slut, runt 20. Sen degade jag vid datorn, tills pappa sa till mig att dom spelade, så jag satte mig och glodde på det. Jag satte mig ungefär precis när Färjestad gjorde 2-2 målet. Men sen fick jag ont i huvudet, så jag låg och blundade på sängen, och lyssnade på straffarna istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 31 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2003 Själv är amn Djurgårdare! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
blink182 Skrivet 31 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2003 HATA HATA HATA MIF! Svinkoppor har dom allihopa allihopa,Svinkoppor har dom allihopa allihopa-- OM jag hade vingar som örnen och vaknade med diaree skulla jag flyga till malmö å skita på allt jag hann se hannnnn seee. RÖGLE OCH FBK ÄGERRR:_ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 31 oktober, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2003 HATA HATA HATA MIF! Svinkoppor har dom allihopa allihopa,Svinkoppor har dom allihopa allihopa-- OM jag hade vingar som örnen och vaknade med diaree skulla jag flyga till malmö å skita på allt jag hann se hannnnn seee. RÖGLE OCH FBK ÄGERRR:_ lol FBK suger hästa dase malmö är inte mycket bättre men dom kommer ta FBK nästa match, de svär jag på Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Terminator Skrivet 31 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2003 FÄRJESTAD! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
blink182 Skrivet 1 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2003 färjestad har bara förlorat 2 matcher ju,!!!!!!!!! mif ligger ju sist,,ahahaaa dom har ingen chans..jävla malmöbor.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 1 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2003 jävla malmöbor.. Jävla rasist! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 1 november, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 november, 2003 färjestad har bara förlorat 2 matcher ju,!!!!!!!!! mif ligger ju sist,,ahahaaa dom har ingen chans..jävla malmöbor.. du kom kanske för två veckor sen me ett glat humör och sa, mamma mamma jag har börjat hålla på färjestad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
blink182 Skrivet 2 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2003 jag har hållt på dom hela mit liv.. så va fan vet du om de egentlligen..jävla pucko...... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 3 november, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 november, 2003 jag har hållt på dom hela mit liv.. så va fan vet du om de egentlligen..jävla pucko...... du snackar bara en jävla massa skit... du kom hit och förstörde denna topicen kom hit me ditt "hata hata hata mif" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mika Skrivet 3 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2003 Men för f*n va lite seriösa... Det var elitserien vi skulle snacka om i den här topicen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 3 november, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 november, 2003 Men för f*n va lite seriösa... Det var elitserien vi skulle snacka om i den här topicen han börja... ( ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sirius Skrivet 4 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2003 Frölunda! fast vi lär nog inte vinna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 4 november, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 november, 2003 Frölunda! fast vi lär nog inte vinna nej, de har inte gått så bra i år för dom.. malmö vann me 4-2 över modo hörde ni va färjestad hade förlorat me? 5-1 över linköping.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 4 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2003 Haha, Djurgården fick pisk som fan av Leksand..!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaque Skrivet 4 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2003 Haha, Djurgården fick pisk som fan av Leksand..!! Jepp , det är nästan så att man inte tror det är sant, 8-3!! Leksand är på g nu, tror de kommer avancera ännu mer i tabellen fram till jul. Nu är det en dryg veckas uppehåll i elitserien för Karjala Cup, kanske hinner Leksand få tillbaka några skadade spelare under uppehållet?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mika Skrivet 4 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2003 Det ska bli kul och se Liv regera i Karjala Cup Han va värd platsen i landslaget nu så jävla bra som han har vart... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts