StellHell Skrivet 23 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2003 Ha ha ha! Jo, det är ju en bit. Tar ca en timme att åka till Leksand härifrån bara... Men det vore faktiskt jäkligt skönt med ett årskort på sittplats, annars står man ju och trängs i klacken (billigast) när man åker på någon match... Mika det puckot har ju Ståplats.. Fattarinte det roliga med att stå och trängas med massa flok, skrika halsen av sig och få massa konfetti på sig hela tiden.. Sittplats därimot, där får man plats, garanterat plats när du kommer tillbaka från toa eller kiosk eller nått sånt.. Sen så ser man bättre än om man skulle få¨oturen att få stå bakom en lång jävel i ståplats.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mika Skrivet 23 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2003 Mika det puckot har ju Ståplats.. Fattarinte det roliga med att stå och trängas med massa flok, skrika halsen av sig och få massa konfetti på sig hela tiden.. Sittplats därimot, där får man plats, garanterat plats när du kommer tillbaka från toa eller kiosk eller nått sånt.. Sen så ser man bättre än om man skulle få¨oturen att få stå bakom en lång jävel i ståplats.. Sitta på hockey är som att stå och skita, det blir inget tryck Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 24 oktober, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2003 Sitta på hockey är som att stå och skita, det blir inget tryck har både stått och suttit på hockey-match. de beror på om man vill vara me och heja eller om man bara vill titta på hockey Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
shorty Skrivet 24 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2003 man ska aldrig sluta hoppas men vem är de på din signatur? nej det ska man ju inte, så tänker väll Waltin också som aldrig ger upp sin förbaskade torped hockey.. min signatur förestället Gösta Carlsson (Pollekungen), som skapade Rögle.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 24 oktober, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2003 nej det ska man ju inte, så tänker väll Waltin också som aldrig ger upp sin förbaskade torped hockey.. min signatur förestället Gösta Carlsson (Pollekungen), som skapade Rögle.. va coolt men den är också sorglig :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
shorty Skrivet 24 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2003 va coolt men den är också sorglig :'( ja det är tråkigt, han gjorde mycket gott för både rögle och oss ( då han uppfann medicin mot pollen allergi ).. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mika Skrivet 24 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2003 F*N va gött att HV slog Frölunda igår Man blir ju så glad att man kan tänka sig att skänka en slant till rädda barnen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 24 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2003 orka bry sig om hockey sääger jag bara, om man ska heja på nått lag är det HV76 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 24 oktober, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2003 orka bry sig om hockey sääger jag bara, om man ska heja på nått lag är det HV76 76?? är de ett lag från rymden eller?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaque Skrivet 24 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2003 Sitta på hockey är som att stå och skita, det blir inget tryck Äh! Så kul är det inte att stå med klacken och trängas och knappt se något, speciellt när man egentligen inte ens ingår i klacken... Från sittplats kan man se hela hockeymatchen, det kan man knappast från stå. Men, det är klart. Vill man har tryck och stämning ska man definitivt stå upp! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mika Skrivet 25 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2003 Äh! Så kul är det inte att stå med klacken och trängas och knappt se något, speciellt när man egentligen inte ens ingår i klacken... Från sittplats kan man se hela hockeymatchen, det kan man knappast från stå. Men, det är klart. Vill man har tryck och stämning ska man definitivt stå upp! Jag står upp och ser skit bra, men det är klart att det är skönt med sittplats. Man kan komma när det är 5 min kvar till nedsläpp och man kan gå i från i pausen och ha sin plats kvar... men det är roligare att stå som sagt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaque Skrivet 26 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2003 6-2 borta mot Timrå!! De kommer! Vänta bara, vänta bara... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 26 oktober, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2003 ja det är tråkigt, han gjorde mycket gott för både rögle och oss ( då han uppfann medicin mot pollen allergi ).. detta har inte med elitserien att göra men i dag blev de lika mellan Kristianstad och rögle i min ålder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
knasn00b Skrivet 26 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2003 SSK ligger sist :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 26 oktober, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2003 SSK ligger sist :'( haha jag ska inte skratta för malmö låg där innan också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
shorty Skrivet 27 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2003 detta har inte heller med elitserien att göra.. för er som inte vet så har Växjö Lakers värvat Shjon Podein. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 27 oktober, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2003 detta har inte heller med elitserien att göra.. för er som inte vet så har Växjö Lakers värvat Shjon Podein. sa jag att vi skulle prata annat hockey än elitserie hockey i denna topicen bara skoja ja, va intressant. de är han från colorado va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jonil Skrivet 27 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2003 MIF så klart . Jag ska på hockey på lördag MIF mot MODO Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 27 oktober, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2003 MIF så klart . Jag ska på hockey på lördag MIF mot MODO ett mif fan! bor du i malmö eller? ska också snart ditt och kolla! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jonil Skrivet 27 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2003 ett mif fan! bor du i malmö eller? ska också snart ditt och kolla! Jag bor lite utanför malmö Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts