Blaque Skrivet 19 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2003 Det finns bara ett lag: Leksand Stars!! Fast det kanske inte är alltför troligt att de vinner SM-guld i år... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Coolman Skrivet 19 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2003 Brynäs helt klart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MP5 Skrivet 19 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2003 Skiter i hockey... null vote Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 19 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2003 Skiter i hockey... null vote jo, samma här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 20 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2003 LIF är det ända laget man kan hålla på.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 20 oktober, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2003 Skiter i hockey... null vote jag skulle aldrig kunna leva utan hockeyn tänk en värld utan hockey :'( de är som en värld utan flickor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 20 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2003 (redigerad) Sport suger och är allmänt primitivt. Null Vote. Redigerad 20 oktober, 2003 av Pico Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 20 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2003 tänk en värld utan hockey :'( de är som en värld utan flickor Får man fråga vad du och dina lagkamrater gör när ni inte spelar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 20 oktober, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2003 Får man fråga vad du och dina lagkamrater gör när ni inte spelar? oj va tänkte ja på nej men så mycket skulle jag sakna de Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MP5 Skrivet 20 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2003 jag skulle aldrig kunna leva utan hockeyn tänk en värld utan hockey :'( de är som en värld utan flickor Is hockey är tråkigt tycker jag. Annat är det med forboll och handboll (jag spelar inte nåt utav dom men det är kul). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
shorty Skrivet 20 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2003 Om några år kommer jag rösta på Rögle i sånna här omröstningar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 20 oktober, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2003 Om några år kommer jag rösta på Rögle i sånna här omröstningar du de kan vara nästa år Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
shorty Skrivet 20 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2003 du de kan vara nästa år nej inte sopm det ser ut nu men nästa säsong så vet man ju aldrig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 21 oktober, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2003 nej inte sopm det ser ut nu men nästa säsong så vet man ju aldrig man ska aldrig sluta hoppas men vem är de på din signatur? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mika Skrivet 22 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2003 Jag vet ju att HV vinner.... annars hade jag ju inte köpt årskort (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaque Skrivet 22 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2003 Jag vet ju att HV vinner.... annars hade jag ju inte köpt årskort Har du köpt årskort? Hur har du råd med det... Leksand förlorade igår igen mot Färjestad med 5-4. (:!!! Vinst mot Djurgården imorgon är det enda som gäller! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 22 oktober, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2003 Malmö vann me 5-4 på straffar!! två mål på 36 sekunder de ni!!!! (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mika Skrivet 23 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2003 Har du köpt årskort? Hur har du råd med det... Leksand förlorade igår igen mot Färjestad med 5-4. Vinst mot Djurgården imorgon är det enda som gäller! Eftersom jag är 16 så kostar det 1100:- så det är inte så farligt för 25 matcher och så fick man ju bidrag av morsan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 23 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2003 Jag vet ju att HV vinner.... annars hade jag ju inte köpt årskort Och hur kan du veta det nu då?? ( ) Jag tror jag ska köpa årskort till Leksand.. Bara att det blir en jävligt lång resa till varje "hemma" match.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaque Skrivet 23 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2003 Och hur kan du veta det nu då?? ( ) Jag tror jag ska köpa årskort till Leksand.. Bara att det blir en jävligt lång resa till varje "hemma" match.. Ha ha ha! Jo, det är ju en bit. Tar ca en timme att åka till Leksand härifrån bara... Men det vore faktiskt jäkligt skönt med ett årskort på sittplats, annars står man ju och trängs i klacken (billigast) när man åker på någon match... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts