HenksoR Skrivet 18 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2003 här med startar jag en tävling där den som har tagit snyggast screenshot vinner!! priset blir....ehhh ...ehhh..kanske...hmm....Mina screenshots sommm ja tagit... en hel komprimerad mapp med en massa bilder från gta3...bara roliga och häpnadsväckande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LoneWolF Skrivet 19 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2003 Den här var väl fin? Det blev så när jag använde några molotov i gta3, i ett uppdrag för phil. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 19 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2003 Här är en jag har haft länge. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr staffe Skrivet 21 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2003 Jag har inte Gta 3 till dator men jag har de till ps2....men asså de hände ungefär samma sak för mig han som har screenshoten högst upp....jag fick de likadant när jag tog en taxi och gjorde ett uppdrag från nån upp draggsgivare som heter *T* på kartan....och då fick man me två medhjälpare....och sen tog jag en taxi som kom de ett gäng dom slet ur den ena snubben (inte mig) och sen så gick jag ur sparkade ner honom som hade dragit ur honom sen så satte sig han som blev ur dragen från bilen sig i (bilen hehe) och sen så helt plötsligt va de tre stycken i baksätet ungefär samma som screenshoten högst upp.... koolt va...kanske lite svårt att förstå eftersom det är mycke text men ni kan ju skriva tillbaks om ni vill om nifattade asså Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HenksoR Skrivet 3 november, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 november, 2003 Najsiga bilder men ja kan ännu inte fast ställa vinnaren...behöver mer bilder.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 18 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2003 fan va schyststa bilder ni har, helt klock-rena Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 18 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2003 Japp skit grymma... men folk Får lägga in mer bilder Vill se Vill se Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fr34k Skrivet 18 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2003 har inte gta3 kvar på datorn! tog bort det för att få utrymme. och då åkte alla screens med ! hade ett par himla fina faktiskt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 18 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2003 Japp skit grymma... men folk Får lägga in mer bilder Vill se Vill se Håller med, ska skaffa tillbax mit GTA 3 med ska ersätta Banshee mot dendär fula motorcykeln, lol, benen e ingjutna i själva moppen när man sätter sig, lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 23 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2003 Ok, då kan väl jag bidra med några också... Blev så när jag slog koden för galna människor, Yardien fastnade i lyktstolpen och försökte komma loss hela tiden genom tt hoppa upp och ner... Notera Taxichaffisens fötter som går rakt genom golvet på bilen... http://upl.mine.nu/uplfolders/upload2/landning.JPG Och så går vi in för landning... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 23 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2003 min då http://upl.mine.nu/uplfolders/upload2/ScreenShot256.bmp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 23 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2003 (redigerad) Gammalt screenshot, har postat de förrut men de é grymt http://upl.mine.nu/uplfolders/upload2/leker_me_FBI.JPG Körde på guppet så man flyger över vattnet och hade fbi efter mig så dom följde efter Redigerad 23 november, 2003 av BigBear Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 23 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2003 ser du uppe från eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Barracuda Skrivet 30 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2003 min då (frågan stämmer)!!!!!!!!! // vad sletet att spela GTA3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 30 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2003 (redigerad) Edit* Har inte orkat klippt bort det vita runt bilden Redigerad 30 november, 2003 av Karatemorfar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Conny_S Skrivet 30 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2003 titta vilken stackare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 1 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2003 Den e bara snygg... Ansiktena e mycket bättre i GTA3 än i GTAvice city för i VC så ser det ut som om dom e liksom en halv centimeter in men inte i GTA3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts