GTA3 freak Skrivet 19 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2003 det finns ingen 3d motor i det Är du dum eller? Det har ju såklart en 3D motor, AoE 1 motorn var väl inget vidare men AoM motorn är grym. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 19 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2003 finns de mods? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 19 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2003 finns de mods? Ja jag är nästan helt säker på att det finns. Det finns i alla fall till AoM. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 19 oktober, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2003 Ja jag är nästan helt säker på att det finns. Det finns i alla fall till AoM. Ja det finnss men jag vet inte vart bara Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 21 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2003 Det finns ju Collectors edition på vissa ställen (en stort paket med alla spel) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
danil89 Skrivet 21 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2003 Jag har alla AOE spel som finns förutom AOE Mythology. Jag har nog haft AOE 1 sen jag gick i 3:an. Rise of rome sen i 4:an. AOE Kings sen i 5:an. AOE the Conquerors sen i 6:an. Jag alla Age of Empires-spel! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 22 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2003 Jag har alla AOE spel som finns förutom AOE Mythology. Jag har nog haft AOE 1 sen jag gick i 3:an. Rise of rome sen i 4:an. AOE Kings sen i 5:an. AOE the Conquerors sen i 6:an. Jag alla Age of Empires-spel! De heter inte AOE Mythalogy utan, Age Of Mythology jag är sugen på Multiplayer (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ocke Skrivet 22 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2003 De heter inte AOE Mythalogy utan, Age Of Mythology jag är sugen på Multiplayer (:!!! jag också skall vi spela aoe 1?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 22 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2003 jag också skall vi spela aoe 1?? gärna för mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 22 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2003 En av de roligaste saker man kan göra aoe 2 är: 1.Ta ett får 2.Ta en Arbetare eller vad tusan dom hetter 3.Ta fåret ställ det 10 cm på skärmen från guben 4.Gör så att arbetarn slaktar fåret men spring iväg med fåret så att arbetarn inte kan ta fåret. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 22 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2003 En av de roligaste saker man kan göra aoe 2 är: 1.Ta ett får 2.Ta en Arbetare eller vad tusan dom hetter 3.Ta fåret ställ det 10 cm på skärmen från guben 4.Gör så att arbetarn slaktar fåret men spring iväg med fåret så att arbetarn inte kan ta fåret. Det låter ju kul (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
danil89 Skrivet 23 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2003 Kan du inte läsa? Jag skrev ju Mythology? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 23 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2003 Ja fast du skrev: AOE Mythology De heter: AOM=Age Of Mythology så Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts