MAFIA_KING Skrivet 19 oktober, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2003 Jag började lira AoE när det kom precis var väl runt 7 då. Då fuskade jag och höll på ibland men inte längre eftersom det blir så tråkigt. Ja en kompis till mig fuskar alltid fram bilar m.m Jag tycker det verkar tråkigt eftersom att man blir så överlägsen.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 19 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2003 tycker det är tråkigt spel...spelar generals och lite annat...det börjar bli ett gammalt spel...har de men det är skittråkigt...önskar ja inte köpte de... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 19 oktober, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2003 tycker det är tråkigt spel...spelar generals och lite annat...det börjar bli ett gammalt spel...har de men det är skittråkigt...önskar ja inte köpte de... Ok jag tycker båda spelen du snackar om e Bra!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 19 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2003 ja tycker ettan e bäst. har bara spelat 2:an några gånger men ettan e ändå bäst. tror jag ska försöka hitta gamla skivan igen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 19 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2003 Ja en kompis till mig fuskar alltid fram bilar m.m Jag tycker det verkar tråkigt eftersom att man blir så överlägsen.... ja på aoe 2 där kunde man fuska till sej bilar och annat. rätt fult Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 19 oktober, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2003 ja på aoe 2 där kunde man fuska till sej bilar och annat. rätt fult Ja om inte RIKTIGT tråkigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 19 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2003 Det fanns bilar på 1:an och 2:an som man kunde kuska fram. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 19 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2003 (redigerad) bebisarna på trehjulingarna e rätt fula... men jäkligt kraftfulla! brukar bara använda sånna fusk när jag håller på att dö... om jag t.ex. bara har 2-3 byggnader kvar.... ska leta upp cd'n... hoppas att jag har kvar den! -----------EdIt-------------------- hittade AoE1 + Rise of rome fan va dom e repiga!!!!! Redigerad 19 oktober, 2003 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 19 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2003 Multiplayer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 19 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2003 bebisarna på trehjulingarna e rätt fula... men jäkligt kraftfulla! brukar bara använda sånna fusk när jag håller på att dö... om jag t.ex. bara har 2-3 byggnader kvar.... ska leta upp cd'n... hoppas att jag har kvar den! -----------EdIt-------------------- hittade AoE1 + Rise of rome fan va dom e repiga!!!!! ååååååååå lycko har inte hittat mina än :'( . ja måste fixa fram dom nu när jag har 200 gb till på min data. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 19 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2003 yeay! welcome to the club! kan inget annat än att hålla med!!1 2:an är så "trögt" Fast min skiva är sönder :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 19 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2003 visa sluta posta upp bilder nu har du väkt mitt gamla minne . nu e jag aoe beroende. åååå. måste hitta den där jävla skivan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 19 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2003 AoE? Nej, det är inget för mig. Det är så drygt. Gillar bara Command & Conquer och CivIII när det gäller strategispel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 19 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2003 ´bara en fråga kommer inte ihåg om de va sant eller emotreglerna men om man har köpt ett spel o skivan har blivit repig eller gått sönder eller nå sånt får man ladda ner då :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 19 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2003 ´bara en fråga kommer inte ihåg om de va sant eller emotreglerna men om man har köpt ett spel o skivan har blivit repig eller gått sönder eller nå sånt får man ladda ner då:"> Nej det får man inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 19 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2003 AoE knäcker! I luuuv those games! Några av de första spel jag spelade på PC! Alla i serien är bra, men AoM är inte lika bra. 3D-motorn gör så att spelet förlorar sin charm! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 19 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2003 det finns ingen 3d motor i det det första spelet jag spelade var Broken Sword demo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 19 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2003 AoM=Age of Mythology! Har visst 3D... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 19 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2003 Nej det får man inte. okey. synnd. men jag tror jag har kopierat. papap kan ha de på sitt jobb jag får hoppas. annars vet jag inta vad jag ska ta mig till. finns det kvar i äfärerna??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 19 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2003 AoM=Age of Mythology! Har visst 3D... ja de har visst 3d motor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts