MAFIA_KING Skrivet 18 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2003 (redigerad) Hej alla jag hitta ingen topic om age of empires 2- the age of kings..... Alla kan ju säga vad dom tycker om det Själv tycker jag det e skit roligt Snacka inte om ngn poll för då skulle det bli 20-50 grejer att rösta på Redigerad 18 oktober, 2003 av MAFIA_KING Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 18 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2003 Jo det är ganska häftigt men jag lirar hellre AoM speciellt nu när expansionen har kommit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 19 oktober, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2003 Jo det är ganska häftigt men jag lirar hellre AoM speciellt nu när expansionen har kommit. Det har jag med....fast inte istallerat :'( har inte plats Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 19 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2003 jag har aoe2 det är kul Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 19 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2003 Jag tycker Age of Empires (1) är roligare än 2:an... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 19 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2003 Jag tycker Age of Empires (1) är roligare än 2:an... Tycker det är så lamt med 50 pop limit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 19 oktober, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2003 Tycker det är så lamt med 50 pop limit. i 2:an kan man väl bara ha 75??rätt mig om jag har fel.....jag kan íaf bygga 16 byggnader men ändå bara 75 i pop Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 19 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2003 Jag tycker Age of Empires (1) är roligare än 2:an... yeay! welcome to the club! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 19 oktober, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2003 Spelade Lite hos en kompis nu...alltså bara AOE.....Tyckte det var rätt så roligt.....men tvåan slår ju inte Bara AOE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 19 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2003 jag har ettan har aldrig kört tvåan ska nog tanka demot Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 19 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2003 i 2:an kan man väl bara ha 75??rätt mig om jag har fel.....jag kan íaf bygga 16 byggnader men ändå bara 75 i pop Nej man kunde välja om det skulle va 50, 75, 100 eller 150 i pop limit tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 19 oktober, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2003 Nej man kunde välja om det skulle va 50, 75, 100 eller 150 i pop limit tror jag. Jaha jag tänkte väl Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 19 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2003 Man kan ha 200 i AOE 1 !! Om man har RISE OF ROME EXPANSION.. skit kul!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 19 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2003 aoe har ja på demo rätt kul faktiskt. hade aoe 2 men jag lånade de bara Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 19 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2003 Alla Age Of Empires spel suger anal !! Men de är de roligaste strategi spelen jag har spelat ! Hatar strategi spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 19 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2003 Alla Age Of Empires spel suger anal !! Men de är de roligaste strategi spelen jag har spelat ! Hatar strategi spel gillar heller inte strategi spel. va hete nu dom spelen som va så känd med rymden och de?? jaja jag tycker inte om såna spel men aoe går bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 19 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2003 gillar heller inte strategi spel. va hete nu dom spelen som va så känd med rymden och de?? jaja jag tycker inte om såna spel men aoe går bra Starcraft? Jag har alla Age spel förutom AoM: The Titans men det ska jag skaffa. Har alltid varit ett fan av strategispel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 19 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2003 Starcraft? Jag har alla Age spel förutom AoM: The Titans men det ska jag skaffa. Har alltid varit ett fan av strategispel. ja! starcraft, ush hatade de spelet. de va så tråkigt. AOE är roligt i bland. jaså strategi-expert Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 19 oktober, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2003 Starcraft? Jag har alla Age spel förutom AoM: The Titans men det ska jag skaffa. Har alltid varit ett fan av strategispel. Då har du ett Fan till...Jag Ramlade pladask för strategie spel när jag var 11 år(vilket spel det var vet jag ej) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 19 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2003 Jag började lira AoE när det kom precis var väl runt 7 då. Då fuskade jag och höll på ibland men inte längre eftersom det blir så tråkigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts