Brillan_14 Skrivet 18 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2003 tja jag har försökt att lägga in bilar på gta3 å jag har tagit bort skrivskydet å följt instuktionerna men det kommer ingen ny bil i spelet?e det nån som kan hjälpa mig? :'( :'( :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 18 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2003 Vilka instruktioner har du följt? Du får berätta lite mer så vi kan hjälpa dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Brillan_14 Skrivet 19 oktober, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2003 jag har följt dom på gta moddingen "hur man installerar ett fordon lite längre upp på sidan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 19 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2003 Vilka instruktioner har du följt? Du får berätta lite mer så vi kan hjälpa dig. GTA3 freak! du är en gud!!! skulle du kunna hjälpa mig också när jag kommer igång med mitt moddande? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 19 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2003 Brillan: Man installerar inte bilar riktigt på samma sätt i GTA3 som på VC. Den ända skillnaden är att på GTA3 ska TXD filen in i GTA3.TXD istället för GTA3.IMG. T.V: Vad har du för problem? Jag kan se om jag kan hjälpa dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Brillan_14 Skrivet 19 oktober, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2003 men hur gör man om man ska sätta in bilar på vice city då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 19 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2003 (redigerad) Man lägger in båda filerna i GTA3.IMG. läs min guide näst högst upp. Redigerad 19 oktober, 2003 av GTA3 freak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Brillan_14 Skrivet 19 oktober, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2003 nu har jag försökt lagt in en bil men det går inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 19 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2003 Vad blir fel då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Brillan_14 Skrivet 19 oktober, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2003 bilen vill inte finnas i spelet :'( :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 19 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2003 Får du inget felmedelande när du lägger in dff och txd filen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Brillan_14 Skrivet 19 oktober, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2003 nä det får jag inte...vad ska det vara för medelande? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 19 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2003 Det ska inte bli något felmedelande. Vilken bil vill du lägga in och vilken ska du ersätta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Brillan_14 Skrivet 19 oktober, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2003 jag vill lägga in en subaru å den ska ersätta sentinel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 19 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2003 Heter subaru filerna sentinel.dff och sentinel.txd? Deleta dom gamla filerna och lägg in dessa nya i GTA3.IMG för dff filen och i GTA.TXD för txd filen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Brillan_14 Skrivet 19 oktober, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2003 men när jag ska lägga in filerna så att dom ska kunna va på vice city så går inte det heller Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 19 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2003 Nej då kan jag inte hjälpa dig mer. inte så lätt att fatta vad som är fel när du bara säger att den inte finns i spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts