Alleballe Skrivet 18 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2003 Hej...var är alla butiker man kan råna?? har inte hittat en enda :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AZI PAZI Skrivet 18 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2003 dom ä lite överallt det finns en karta på VCdelen av gta sajten klicka på kartor i menyn till höger nä du klickat på GTA:VC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 18 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2003 dom är ju väldigt svåra att hitta.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alleballe Skrivet 18 oktober, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2003 Hur rånar jag dom? jag går in t.ex på robinas café sen bara kommer det två poliser efter mig... är det å man rånar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NawID Skrivet 18 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2003 Hur rånar jag dom? jag går in t.ex på robinas café sen bara kommer det två poliser efter mig... är det å man rånar? Du går in i en affär och riktar ett skjutvapen mot den som står i kassan. Snart poppar det fram pengahögar framför honom. Flytta INTE siktet ifrån honom. När du märker att det inte kommer mer pengar har du tre stjärnor. Fly och måla om bilen i en pay'n spray. Svårare än så är det inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alleballe Skrivet 19 oktober, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2003 tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts