Zyber Skrivet 19 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2003 Är det värt att slänga ut 400:- spänn, eller vad det nu kostar, på att köpa halo? Ja, helt klart! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lance Vance Dance Skrivet 19 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2003 Det är rätt kul i början men sen när man har släppt loss "the flood" så blir det bara j-vligt frustrerande. Efter det spelar man inte för att det är roligt utan bara för att veta hur spelet slutar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 19 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2003 Jag lär köpa det för multiplayer funktionerna. Jag älskar lagkamper, fast då ska det ju också förstås vara mycket "teamwork" igång också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 19 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2003 Det är rätt kul i början men sen när man har släppt loss "the flood" så blir det bara j-vligt frustrerande. Efter det spelar man inte för att det är roligt utan bara för att veta hur spelet slutar Jag håller med om att det är roligare innan man möter Floods, men det är kul efter också! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Defcon Skrivet 20 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2003 Det är rätt kul i början men sen när man har släppt loss "the flood" så blir det bara j-vligt frustrerande. Efter det spelar man inte för att det är roligt utan bara för att veta hur spelet slutar jag tycker det är rätt kul att möta dom men man tröttnar på dom på banan "the library", gjorde iaf jag... men efter library så är det rätt kul igen tycker jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 20 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2003 (redigerad) AARGH! The Flood är så motbjudande! Särskilt de där stora klumparna med ben som sprängs och blir såna där små! Men spelet rockar! LoneWolf: Köp det! Jag har inte klarat spelet än, dock! Redigerad 20 oktober, 2003 av Pico Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 20 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2003 ja funderar oxå på å köpa det.....grym MP Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts