Conny_S Skrivet 18 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2003 Halo demot har kommit och finns på www.filefront.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 18 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2003 Den finns på microsoft.com/games/halo också och där behöver man inget lösenord och så för att tanka hem Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 18 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2003 Själv så har man ju hela... Hrm... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 18 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2003 Själv så har man ju hela... Hrm... samma här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Conny_S Skrivet 18 oktober, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2003 Man behöver inget lösen på filefront heller, visste ni inte detta så skrattar jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 18 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2003 samma här jag också! fast B*t* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LoneWolF Skrivet 18 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2003 När släpps halo is Sverige? För det har väl inte redan släppts? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Defcon Skrivet 18 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2003 När släpps halo is Sverige? För det har väl inte redan släppts? släpptes igår jag har också full versionen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 19 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2003 När släpps halo is Sverige? För det har väl inte redan släppts? Först var det meningen att det skulle släppas 9 oktober, men det blev försenat till igår! PS. Jag har också fullversionen! Men det är mycket bättre på Xbox. DS. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 19 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2003 Lirade demo'n idag. Jäd*a skönt på PC'n, plus att jag har 5.1 surround ljuds anläggning hehe. (Okej då det är inget att skryta över men dom ger riktigt bra ljud ska jag säga er ) Sticker nog på stan i morr'n och köper 'et. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 19 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2003 Först var det meningen att det skulle släppas 9 oktober, men det blev försenat till igår! PS. Jag har också fullversionen! Men det är mycket bättre på Xbox. DS. lol viste inte att de släptes igår. jag fick det på min födelsedag som var igår av min bror så han måste ha köpt den ganska snabbt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 19 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2003 Tankar nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lance Vance Dance Skrivet 19 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2003 Men snälla, det klarade man ju ut för 3 veckor sen!! Klarade det på 2 dagar på normal och då spelade jag inte alls särkildt många timmar. Sen var det ju kul i multiplayer nån vecka. Ett överskattat spel som hör hemma på X-box där spelarna nöjer sig med 30 fps. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 19 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2003 Lirade demo'n idag. Jäd*a skönt på PC'n, plus att jag har 5.1 surround ljuds anläggning hehe. (Okej då det är inget att skryta över men dom ger riktigt bra ljud ska jag säga er ) Sticker nog på stan i morr'n och köper 'et. Kolla på en DVD film med DTS om du vill ha rejält ljud Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LoneWolF Skrivet 19 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2003 Jag har spelat demot nu, riktig bra!! Men kan man inte få soldaterna att följa en eller något sådant? Och hej, inte för att skryta men jag har också 5.1 anläggning.... mums! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 19 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2003 Men snälla, det klarade man ju ut för 3 veckor sen!! Klarade det på 2 dagar på normal och då spelade jag inte alls särkildt många timmar. Sen var det ju kul i multiplayer nån vecka. Ett överskattat spel som hör hemma på X-box där spelarna nöjer sig med 30 fps. Hehe. Jag har inte xbox och sen tycker jag att ett fps ska spelas med mus. (jag menar first person shooter inte frames per seconds) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 19 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2003 Men vafan musen är typ 1 sekund efter hela jävla tiden. Funkar lite bättre på 640X480 men vafan. Kör nu på high och 1024X768 men var kan man sätta på"reduce mause lagg" och kan man inte köra spelet i 16 bit?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 19 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2003 samma här Japp. Jag har också hela. Hehe.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 19 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2003 ja har hela och tycker det är trist som f*n.. så enkelt.. samma sak hela tiden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LoneWolF Skrivet 19 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2003 Är det värt att slänga ut 400:- spänn, eller vad det nu kostar, på att köpa halo? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts