thotim Skrivet 18 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2003 (redigerad) Mobilsajten Lite skoj till mobilen....Det bra är att det inte är någon SMS-kosnad...Man får direkt wap-adressen som man ska wappa in på....Jag laddade ner 10 ringsingnaler för 2 kr....Finns både Polyfoniska och Monofoniska.....Och bilderna är skitbra... När ni kommer in på sajten tryck på "Mobilgodis" det är där allt finns... __________________________________________________________________- En till kul sida är Wapsidan Där kan man göra egen wapsida...Min wapsida är tim.wap.nu Redigerad 18 oktober, 2003 av thotim Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 18 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2003 fan va gutt om det är (nästan) gratis är du säker på att det är det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 18 oktober, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2003 Jaa...Bara Wap-kosnad....Annars måste man skicka SMS som kostar 10 kr..Men inte nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HemuleN Skrivet 25 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2003 Wapsidan Där kan man göra egen wapsida...Min wapsida är tim.wap.nu Min är HemuleN.wap.nu, besök gärna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 25 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2003 jag har lagt upp en egen wapsida. en så länge finns bara denna bilden: http://ninthgate.mine.nu/~oz/tjej1.gif i 128x128 (anpassad för T610) sidan hittas på: ninthgate.mine.nu/~oz/wap.wml (funkar nog med kalle.rr.nu/wap.wml har ej testat ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 25 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2003 min saffecoolreal.wap.nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 25 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2003 är det gratis att göra en wapsida? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 25 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2003 är det gratis att göra en wapsida? jag har hittat ett program för att göra wapsidor, ända som krävs är att man har nån webhost att lägga upp den på Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 25 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2003 jag har hittat ett program för att göra wapsidor, ända som krävs är att man har nån webhost att lägga upp den på Vad heter det proget da? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 25 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2003 http://www.mobileoffice.co.za/download_waptor.htm obs. om du vill lägga in färbilden måste du länka vanligt till bilden (mappnamn/bild.gif) om du trycker på lägga in bildverktyget kan du bara lägga in svartvita Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 25 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2003 http://www.mobileoffice.co.za/download_waptor.htm obs. om du vill lägga in färbilden måste du länka vanligt till bilden (mappnamn/bild.gif) om du trycker på lägga in bildverktyget kan du bara lägga in svartvita den har jag också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 25 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2003 http://www.mobileoffice.co.za/download_waptor.htm obs. om du vill lägga in färbilden måste du länka vanligt till bilden (mappnamn/bild.gif) om du trycker på lägga in bildverktyget kan du bara lägga in svartvita länken funk int Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 25 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2003 länken funk int Hört talas om "Editera" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LoneWolF Skrivet 26 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2003 Hört talas om "Editera" Hört talas om tänk före du pratar? Testa att ladda hem programet så får de se... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 26 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2003 (redigerad) Hört talas om tänk före du pratar? Testa att ladda hem programet så får de se... MEN DET kommer BARA UP 404 EDIT: Rätt länk http://www.waptop.net/software/waptor3.exe Redigerad 26 oktober, 2003 av köttis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 27 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2003 Hur gör man om till wbmp? eller funkar det med jpeg? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 27 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2003 (redigerad) Hur gör man om till wbmp? eller funkar det med jpeg? wbmp är inget nödvändigt det blir svart/vita bilder, inte äns gråskala... obs. om du vill lägga in färbilden måste du länka vanligt till bilden (mappnamn/bild.gif) om du trycker på lägga in bildverktyget kan du bara lägga in svartvita Redigerad 27 oktober, 2003 av KalleR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 27 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2003 Hört talas om tänk före du pratar? Testa att ladda hem programet så får de se... Vaddå.. Han skrev "Den har jag också".. sen en ny post Länken funkar inte.. då kunde han för f*n editer in det i andra posten.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts