kattälskaren Skrivet 18 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2003 (redigerad) 1:Var finns tec9? 2:innan när jag spelade på mitt 100%saved games så blev jag busted men när jag kom till polis statonen så stod det en taxi utanför och sen kom jag till malibu klub,jag körde en annan save game där jag kom till malibu klub efter att jag dog när jag körde ett uppdrag.Bugg Redigerad 18 oktober, 2003 av kattälskaren Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 18 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2003 1. Finns på en del uppdrag och på en del ställen. Kubaner har ofta den på uppdrag. 2. Taxin kör dig till det ställe där du sist arbetade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MP5 Skrivet 18 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2003 Tec9 finns vid pizza resturangen på första ön (vet inte vilken distrikt), men det ska finnas en liten bro bervid, och när du har kört över bron så ska det finnas en rondell och en massa hus på höger sida om bron (om du åker från pizzerian). Sen letar du bakom alla husen, så ska det finnas en där. Tyvärr är det den ända man kan finna i spelet. Annars finns den (som scraw sa) på en massa uppdrag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 18 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2003 Men tec9:an finns väll under Scumole Shack vi motorcyckelgänget? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LoneWolF Skrivet 18 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2003 Men tec9:an finns väll under Scumole Shack vi motorcyckelgänget? Nej, det är en uzi där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts