Foo Skrivet 18 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2003 Kolla här: http://www.samsung.com/Products/MobilePhone/PCS/images/matrix_02.jpg http://www.samsung.com/Products/MobilePhone/PCS/images/matrix_03.jpg Det är telefonen de använde i Matrix Realoaded och nu finns den till försäljning i USA. JAg hoppas den kommer till Sverige också snart (Högtakaren går att fälla ner över skärmen) Läs mer: Här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 18 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2003 en sån måste man skaffa!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 18 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2003 Den ser litte skum ut.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 18 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2003 lite tuff Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 18 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2003 (redigerad) Det ser ut som en blandning mellan en rakapparat och en stungun Redigerad 18 oktober, 2003 av Fredrico Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 18 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2003 ser ju ut som en rakapparat, inte speciellt snygg heller Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 18 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2003 Tycker den är riktigt ful faktiskt... när dom visade den första gången trodde jag aldrig att den skulle produceras Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LoneWolF Skrivet 18 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2003 Den är mest ful... om jag köper ny mobil blir det ju inte en sådan.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 18 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2003 Ha! Rakapparat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 18 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2003 Det ser ut som en blandning mellan en rakapparat och en stungun lol nä...behåller min T610 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
0011 Skrivet 20 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2003 fan vad grym mobil!!!! måste skaffa en! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
notorius Skrivet 25 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2003 jag köpte en sådan i usa och det var ingen höjdare,,,sålde den direkt1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts