Hedagarden Skrivet 23 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2002 Vad tycker du om alla meningslösa undersökningar i stil med; Har du hår? Ja, Nej.... Jag själv som ni kanske förstår är mindre förtjust i dem. Jag har inget emot undersökningar, men då ska dem vara lite vettiga.... Jag vet att min undersökning är meningslös...... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 23 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2002 Jag bryr mig inte så mycket....röstar på lite här och var bara....men vissa undersökningar e Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 23 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2002 Håller med WHooPiEe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 23 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2002 jag gillar dem inte, det är väl spam om något Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 23 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2002 Handlar det om något onödigt så skiter jag i och rösta och igonerar den topicen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 23 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2002 Handlar det om något onödigt så skiter jag i och rösta och igonerar den topicen... I en av mina onödiga har du röstat en gång iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 23 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2002 Vad tycker du om alla meningslösa undersökningar i stil med; Har du hår? Ja, Nej.... Jag själv som ni kanske förstår är mindre förtjust i dem. Jag har inget emot undersökningar, men då ska dem vara lite vettiga.... Jag vet att min undersökning är meningslös...... håller med till 100%... P.S. inklusive att din e onödig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 24 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2002 Jag röstar på alla jag riktigt vet vad jag ska svara annars struntar jag bara i dom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts