Bubbli Skrivet 18 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2003 Jag vet att det redan finns en sådan här topic men det här är nödvändigt. var kan man få tag på den där saken som gör att radio kanalerna blir mp3? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AZI PAZI Skrivet 18 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2003 du öppnar c:/program/rockstar games/gtavc/mp3 och lägger in den låt du vill ha i VC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 18 oktober, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2003 Men hur ändrar man radio kanalerna till mp3? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AZI PAZI Skrivet 18 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2003 vadå ändrar menar du orginallåtarna eller radiostation Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 18 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2003 vadå ändrar menar du orginallåtarna eller radiostation Men du får ju läsa noga! Han vill få fram radiolåts filerna (Flash FM, Wildstyle...) på ett MP3-format! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Super Supra Skrivet 18 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2003 Du kan ladda ner en converterare så att de blir till mp3, den heter "ADF to MP3" jag tror att du kan ladda ner den på: www.gta-action.com www.gta3.net www.gtagaming.com www.codenamevice.co.uk Du borde hitta den på någon av dem här sidorna!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 18 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2003 (redigerad) annars finns radio-kanalerna på cd 2... i .wav Redigerad 18 oktober, 2003 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 18 oktober, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2003 Jag har laddat ner en nu men jag fattar inte hur man använder den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 18 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2003 Jag har laddat ner en nu men jag fattar inte hur man använder den Högerklicka på en radiokanalsfil och välj "öppna med" och välj programet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 18 oktober, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2003 Det funkar inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 18 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2003 Jo det gör det. Ta "öppna med" och välj programet. Då kommer det upp en ruta, vänta ett litet tag så är den konverterad, det dtår när den är färdig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 19 oktober, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2003 Det funkar inte alls: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AZI PAZI Skrivet 19 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2003 vart ligger radiokanals filerna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 19 oktober, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2003 På spelskivan i filen audio. vadå då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts