Apan Skrivet 17 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2003 Jag har 99% men vet inte vad jag har kvar jag har gjort alla Hidden Packages, Rampages, Unigue Stunt, pizza uppdragen, polis updragen, ambulans updragen, brandbil updragen, klarat soryn och tror att jag har klarat alla side mission(nästan helt säker). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 18 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2003 Kan man få se statsen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 18 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2003 yep, länka till dina stats, men har du klarat allt i stadion då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Apan Skrivet 18 oktober, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2003 japp klarat allt i stadiumet men jag prosent när jag klarde dirt ring och hot ring men den andra grejen fick jag inte någon prosent men jag har klarat den det vet jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Apan Skrivet 18 oktober, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2003 hur ska jag göra en länka till statsen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kane Skrivet 18 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2003 TAXI UPPDRAGEN IDIOT! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Apan Skrivet 18 oktober, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2003 Har gjort taxi upptdragen glömmde bara att skriva det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NawID Skrivet 18 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2003 TAXI UPPDRAGEN IDIOT!!! Nödvändigt med idiot? Skulle inte tro det, du skulle nog kunna hjälpa honom på ett trevligare sätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 18 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2003 Kommer du ihåg när du fick uppdraget "The Shooter"? Du ska gå in i Ammu-Nation affären i downtown tror jag det hette(var ett tag sen), gå in till skjutbanan och skjuta med poäng högre än 45. Om jag inte har fel betyder det, alla skott träffar. Bara du får 30 poäng kommer du få 500 $ men du har ändå fortfarande inte klarat det förrän du fått 45 poäng. Du kan se att du klarat det genom att du får oändlig ammo. Lycka till! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Apan Skrivet 19 oktober, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2003 har klarat shooter men jag i statsen står det att min rekord på shooter är något på 70 men jag har klarat bättre men det ändras inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 19 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2003 har klarat shooter men jag i statsen står det att min rekord på shooter är något på 70 men jag har klarat bättre men det ändras inte Nej för det är hur mycket du fick på the shooter. Tror det finns nån som heter shootingrange points eller nåt med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Apan Skrivet 19 oktober, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2003 Tack!! Jag hade inte klarat Shooter men nu har jag det, det är så göttt att ha 100%!!! Tack alla!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AZI PAZI Skrivet 19 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2003 Tack!! Jag hade inte klarat Shooter men nu har jag det, det är så göttt att ha 100%!!! Tack alla!!!!!! GRATTIS!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts