Robat Skrivet 17 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2003 Har hört att GTA double pack även kommer komma ut till PS2. Är det sant? När är datumet då det kommer ut? Hoppas Hoppas Hoppas Hoppas Hoppas Hoppas Hoppas Hoppas Hoppas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 18 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2003 Japp det kommer till ps2, tror jag . Det kommer i mitten av November Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 18 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2003 ja, det kommer, titta lite längre ner på nyhetssidan här på gtasajten får du veta mer... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Robat Skrivet 18 oktober, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2003 jaja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 18 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2003 jaja varför är du så sur, jag hjälpte dig ju bara Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
toxic Skrivet 19 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2003 Någon som vet om det kommer något sådant packet till pc? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 19 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2003 Någon som vet om det kommer något sådant packet till pc? de kommer inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Robat Skrivet 19 oktober, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2003 varför är du så sur, jag hjälpte dig ju bara nej hehe jag är inte sur.. jag menade att jag inte orkade.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 19 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2003 kommer det va nån grafik skillnad på Double Pack på Ps2? Såg en bild där Fäljarna va hur snygga som hälst.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
toxic Skrivet 20 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2003 de kommer inte fan vad synn! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 20 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2003 kommer det va nån grafik skillnad på Double Pack på Ps2? Såg en bild där Fäljarna va hur snygga som hälst.. Nej det kommer inte att vara någon skillnad. Bilden du såg var antagligen från Xbox versionen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Terminator Skrivet 23 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2003 Nej det kommer inte att vara någon skillnad. Bilden du såg var antagligen från Xbox versionen. jupp,xbox kan grafik Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frostic Skrivet 19 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2003 Vad tror ni mer om Xbox versionen? Att man kan lägga in egen musik som på PC är ju störtskönt. Men tror ni dom har lagt in nån överaskning? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 20 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2003 Vad tror ni mer om Xbox versionen? Att man kan lägga in egen musik som på PC är ju störtskönt. Men tror ni dom har lagt in nån överaskning? Ja, men kan lägga in musik. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frostic Skrivet 21 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2003 Tror ni att dom lägger in några nya uppdrag? Det kommer att vara härligt med egen musik i radion, efter att jag har spelat PS2 versionen i ver ett år så har man blivit lite less på musiken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 21 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2003 Ja, det kan gå att modda eftersom spelen lagras på en hårddisk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frostic Skrivet 21 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2003 Jag, tror nog att det kommer bli bättre till Xbox än Ps2. Tycker ni det är onödigt av mig att köpa det till Xbox när jag redan har spelen till Ps2? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PS2 diggare Skrivet 21 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2003 Har hört att GTA double pack även kommer komma ut till PS2. Är det sant? När är datumet då det kommer ut? Hoppas Hoppas Hoppas Hoppas Hoppas Hoppas Hoppas Hoppas Hoppas GTA DUBBEL PACK FINNS REDAN UTE TILL PS2 LOL har själv sett det i affärena Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 21 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2003 Mjo, Condition zero case'arna finns också i butikerna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 22 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2003 Mjo, Condition zero case'arna finns också i butikerna du menar väl mormor butiker isåfall finns de Gta San Andreas där de kostar 3 GB, 360 öre :- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts