Androgen Skrivet 17 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2003 :'( Spelet vägrar starta, jag har ominstallerat o allt men det vill sig inte. vad jag än gör så hoppar det ner i verktygsfältet såfort jag startat spelet... Jag har laddat ner patchar (xp-fix o liknande) men det hjälper fan inte. nån som vet va som e fel o hur jag fixar det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 17 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2003 du kan klicka på spelet i verktygsfältet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Androgen Skrivet 18 oktober, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2003 du kan klicka på spelet i verktygsfältet MEn åh... Det funkar också? Programmet hänger sig bara då. Det står att programmet inte svarar. Du har inte en aning om va som e fel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LoneWolF Skrivet 18 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2003 Det kan hända att du har på ett annat program som dummar till det, t.ex att msnmessenger hittar nya epost eller något annat som jag inte vet om. Testa att stänga av onödiga program. Kolla efter nya drivrutiner till ljud- och grafikkorten också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts