Space Hunter2001 Skrivet 17 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2003 eftersom det är så många som behvöer hjälp med deras datorer så tycker jag att vi kan skaffa ett tekniskt forum eller iaf ett sub forum till allmänt där alla kan be om hjälp med deras datorer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 17 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2003 (redigerad) bra idé! det vara bra, och kanske ett specialicerat "skapa tråd system" då man klickar på "post thread" så kan det komma upp en fråga ugefär såhär: " Har du beskrivit problemet bra så att andra förstår det, detta borde den innehålla: Hela din dator konfiguration Vilket operativsystem du använder Bra förklaring om vad som händer Vilket verision det är (om det är mjukvara) Något felmedelande? ----------------- [JA]-----[NEJ] " ungefhär, men kanske lite annorlunda, men det låter som en bra idé Redigerad 31 december, 2003 av the-copy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 17 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2003 Ja, ett tekniskt forum skulle vara bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 18 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2003 Ordbehandlingsprogram i Windows! (w0rd) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 18 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2003 klart vi ska ha! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 18 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2003 Ja det skulle vara bra. Där kanske man kan visa upp om man fixar till en dator, chassibilder och så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 19 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2003 (redigerad) då skulle det bli mycket bilder av mig hahaha Redigerad 19 oktober, 2003 av the-copy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 19 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2003 då skulle det bli mycket bilder av mig hahaha japp bra idè men va menar din signatur?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 19 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2003 men va menar din signatur?? Att han vill att smiliesen ska tas bort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 19 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2003 Att han vill att smiliesen ska tas bort. du de vill ja me den är inte trevlig, ser så sur ut. jaja, vi får hålla oss till ämnet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LoneWolF Skrivet 19 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2003 Klart att vi ska ha ett tekniskt forum! ( ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 19 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2003 Kanske det, ska nog fixa det vid nästa uppdatering. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 19 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2003 tycker det låter bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 31 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2003 Kanske det, ska nog fixa det vid nästa uppdatering. sry, att jag drar upp den, men näe på ett ungefär kommer den där uppdateringen? Det har gått väldigt länge nu... hmm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 31 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2003 Det var nog för 2 månader sedan när jag installerade IPB 1.3 Final. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 2 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2004 Sorry att jag dra upp denna tråd men jag och många andra är nog fortfarande intresserade av ett tekniskt forum. Jag vet inte riktigt hur forumet funkar och så men kanske kunde du lägga till det nu när forumet uppdateras till 2.0(eller säger jag fel version?). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 2 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2004 Jag har rigistrerat mig på ett sånt här forum, jag ver den fösta, så jag vart admin, där kunde man bara trycka på en länk så kom man till en sida där det stod vilket namn den skulle ha osv osv... borde väl var ungefär samma på ipb? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 12 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2004 *bump* Snälla? Hur går det? Har du även sett detta? Gör mig glad.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts