Crice Skrivet 17 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2003 Så har man förbeställt nya Simpsons-spelet då! Kommer den 7:e november! Längtar! Vad tror ni om nya Simpsons-titeln! Själv tror jag det rockar då man är Sveriges största fan av det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 17 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2003 Så har man förbeställt nya Simpsons-spelet då! Kommer den 7:e november! Längtar! Vad tror ni om nya Simpsons-titeln! Själv tror jag det rockar då man är Sveriges största fan av det! nja, jag tror inte på det, det ser för GTA-inspirerat ut, så det kommer inte bli storsäljare iaf, men spelet i sig kan säker vara hyfsat men inte mer än 8/10 i betyg tror jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fr34k Skrivet 17 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2003 det är ju simpsons! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 17 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2003 Jag har också bokat det.. Värkar skit ballt.. Snygga repor i bilarna.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 17 oktober, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2003 Haha, någon som sett Bart i Ferarrin och i sin kostym? MÅSTE HAA!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 18 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2003 Har det.. De suger.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 18 oktober, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2003 Har det.. De suger.. Hur kan du ha det? Beställt från Staterna eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 18 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2003 Hur kan du ha det? Beställt från Staterna eller? skaffat det igenom en kompis.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 18 oktober, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2003 Bor han i USA eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 18 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2003 (redigerad) Bor han i USA eller? Nej.. Men om jag var er så skulle jag avboka detta spel, för det är roligt i dom första 4-5 timmarna sen känns det rigtigt enformigt, allt man gör är att sammla pengar som man hittar igenom att slå sönder saker, och med dom pengarna kan man köpa kläder till sin spelar figur eller nya bilar, och så kör man bil uppdrag som liknar de ena efter det andra. Det enda vapen man har är att sparka (som man endast använder när man ska ta sönder grejer för att få pengar), och när du sparkar på nån civil figur så rammlar den bara ner på marken och reser sig upp, och om du kör över nån så rammlar den bara ner på marken och reser sig upp. Redigerad 18 oktober, 2003 av Wild_hawk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 18 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2003 Det finns väl på ute på PS2? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 18 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2003 Det finns väl på ute på PS2? Tror inte det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 18 oktober, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2003 Det kommer den 7:e november! Och jag tycker det ändå ser förbannat coolt ut, Wild Hawk! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 18 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2003 Det kommer den 7:e november! Och jag tycker det ändå ser förbannat coolt ut, Wild Hawk! jo då, det ser coolt ut... Men är inte speciellt roligt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 18 oktober, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2003 Tror nog jag gillar det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
lulle Skrivet 24 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2003 HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHA JAG HAR SPELAT SIMPSON HIT AND RUN Det var sådär men det var den äkta simpsons känslan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 24 oktober, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2003 Jaså, det menar du? Hur? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 1 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2003 (redigerad) Hurra! Det har släppts! Men jag ska önska mig det när jag fyller år (6 november) Såg det i affären och på webhallen.com... kolla Redigerad 1 november, 2003 av Fredrico Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fr34k Skrivet 1 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2003 kommer inte ihåg när jag sist KÖPTE ett spel.. om jag någonsin har gjort det :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 1 november, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 november, 2003 JAG HAR DET OCH DET ÄÄÄGER!!! Fan vad Bart äger! "Nobody does It better!"... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts