lulle Skrivet 17 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2003 Kan ni vara så snälla och skriva ner all information ni vet om True Crime S: LA. Jag själv vet en del information om det men vill veta mer. Jag ska nog köpa det den 7:de november då det kommer ut är det non annan som ska det . Skriv ner allt ni vet om det B.L.A handling, fordon, uppdrag, hur man är och massa mer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fablenine Skrivet 17 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2003 jag har förbokat det på ps2, och sitter och väntar otåligt.. men hur ska man kunna veta fordon och uppdrag och sånt då? det har ju inte släppts än.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 17 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2003 Tror det står lite på deras hemsida.. Men jag längtar också. Värkar så coolt om man missar ett uppdrag får man inte bärja om, Man kanske vaknar bunden på en toalett istället.. Så det ska nog bli kul.. Speciellt och köra fritt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts