Ozvald Skrivet 17 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2003 Va tyks om mitt skrivbord? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 17 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2003 (redigerad) Schysst........ Okej nu komemr det här med dra upp topics!.... men den har inte varit aktiv på länge.så varför inte göra en ny här? Ozvald kebab Ozwald....du är ganska ny här va?....om inte så strunta i det här...... men man får inte snacka om "olagliga" grejor....... läs en topic eom Stellhell har gjort där står det om reglerna.... man får inte sncka nerladdnings prg å liknade här.... Men Välkommen! Mitt skriv Bort kommer strax eller med närmnare eftertanke så skulle det ta gansk lång tid att ladda den här topicen då..... kan man itne ta en länk iställe? för å ladda upp bilden direkt? Redigerad 17 oktober, 2003 av Ferkurz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 17 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2003 (redigerad) ett ok skrivbord, men töntigt att det heter c0uNt3R-sTr1k3.. och this fucking computer Redigerad 17 oktober, 2003 av the-copy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 17 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2003 Töntigt....Folk har olika Smak the-copy! han kanske tycker om den där typen av skriff..... själv tycker ja det är ganska coolt med en massa siffror i ord Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 17 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2003 smaken är som baken men lite.... wannabe haxxor i det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 17 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2003 (redigerad) Mitt tema till Talisman 2.7 @ 1024x768 @ Windows ME http://medlem.spray.se/vigge1989/desktop_1.jpg Redigerad 17 oktober, 2003 av vigge89 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 17 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2003 vigges är så jävla fint. Hur ändra man start menyn?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 17 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2003 vigges är så jävla fint. Hur ändra man start menyn?? han har använt talisman... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 17 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2003 han har använt talisman... Och vad e det..`? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 17 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2003 efter en sökning på google hittade jag detta på första försöket: http://www.lighttek.com/talisman.htm (seg sida) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 18 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2003 tyvärr är inte temat färdigt, finns bugg i 2.7 beta som gör att Talismn krashar ibland, men lighttek håller på att fixa det till när 2.7 kommer ut... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 18 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2003 ja har talisman fullverson Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 18 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2003 (redigerad) ja har talisman fullverson grattis då det var ju jätteinstressant Redigerad 18 oktober, 2003 av vigge89 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 18 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2003 grattis då det var ju jätteinstressant tror du själv att han köper de så klart den är n*r l*d*at ,köttis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 18 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2003 tror du själv att han köper de så klart den är n*r l*d*at ,köttis Eller så är det för att det bara finns en beta ute. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 18 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2003 Köttis: Sluta med att posta massa skit hela tiden . Tillbaka till ämnet ( ) Här är mitt skrivbord: http://ninthgate.mine.nu/~LunCh/bilder/skrivbord/Skrivbord.gif Ska göra lite bätre när jag har lärt mig Tailisman. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 18 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2003 Eller så är det för att det bara finns en beta ute. man är ju fortfarande registrated / unregistrated , även om det är en beta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 18 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2003 mitt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sirius Skrivet 18 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2003 mitt Spelar du OP fortfarnade? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 18 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2003 Mitt skrivbord, inte mycket på det men ändå mitt skrivbord. http://upl.mine.nu/uplfolders/upload9/370.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts