FerkurZ Skrivet 16 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2003 Ja,,,,har sett att folk börjar dra upp gammla topics..... sen tjatar folk på att det redan finns 100 sådana...... så va ska man göra ska man göra en ny eller dra upp en gammal.. det har ja undrat över ett tag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 16 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2003 beror på åldern av tråden, men jag tycker i flesta fall att det är bättre att skapa ny, skadar ju knappast Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 16 oktober, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2003 Ja..men om man gör ne ny komemr en massa å säger att det redna finns en massa....om man drar upp en som är typ 2-3 veckor så är den gammal å man drar upp den... ja skulle vilja se lite precisare regler om detta... om det nu finns regler Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 16 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2003 Ja..men om man gör ne ny komemr en massa å säger att det redna finns en massa....om man drar upp en som är typ 2-3 veckor så är den gammal å man drar upp den... Precis, vad man än gör så kommer nått rötägg och säger, "Det finns redan 3 topics om detta!" eller "Dra inte upp gammla trådar!" Tycker nog det enklaste vore att starta nya topics, Om det nu inte finns något om ämnet på samma sida...Sedan är det ju bättre att försöka hjälpa folk med problemen istället för att klaga! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 16 oktober, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2003 Jo...Det är ju det ja menar.... Så...ska man skpa en ny topic om det itne finns nån liknade på den sidan ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 16 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2003 Jo...Det är ju det ja menar.... Så...ska man skpa en ny topic om det itne finns nån liknade på den sidan ? Jag vet inte, jag har alltid tyckt att det är ok att dra upp topics som är ganska många månader gamla, bara man inte skriver "Haha gammal topic" eller något sådant utan verkligen skriver något som har med saken att göra, (Då behöver man inte heller påpeka att topicen var gammal, det blir bara en irriterad stämning.) Däremot tycker jag att topics från Maj, Juni, Juli, Augusti 2002 borde få vila ostört, Forumnostalgi som är K-märkt! Det är vad jag tycker... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 16 oktober, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2003 jo precis.... men nån vecka 2-3 veckor gör ingenting tycker ja så är det ltie kul om det är en roliga gammal topic som dras upp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 17 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2003 (redigerad) 2-3 veckor är för lite, ibland då jag ser sånna som säger : "DRA INTE UPP GAMMLA TRÅDAN J*VLA N00B FFS!!!!!!!!!!!111!!!!11!!" så för jag lust att skriva tillbaka: ska man då låsa gammla topics eller? eller dyl Redigerad 17 oktober, 2003 av the-copy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 17 oktober, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2003 Jo ja vet.det är så....... Men..ja tycker dom ännu högre gudarna... ska hitta på nått om detta.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 17 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2003 En annan sak jag tycker är jobbig är när någon frågor något så säger många "Det finns en knapp som heter sök!! " eller typ "Använd google " eller om någon frågor hur man fixar avatar eller signatur säger många typ "Kolla i topicen "Nya medlemmar" ". Om man inte tänker hjälpa personen så måste man inte säga något. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 17 oktober, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2003 precis..... Men det harj a oxå sagt fast.det är om dom har sagt nå fel...... så ja ger dom en länk till regelforumet... Sen tycker ja att alla nya ska ha lika mycke respekt som dom som har varit här bra länge.....så man inte bara skriver" MAN FÅR INTE SNACKA WARZE !! " T.ex!..i ställe kan man säga det.....om dom fortsätter ska man ju förståss göra nå åt det.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 28 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2003 Vågar man dra upp trådar där sista posten var i t.ex. juni detta år? Eller ska man skapa ny? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 28 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2003 Vågar man dra upp trådar där sista posten var i t.ex. juni detta år? Eller ska man skapa ny? Var du tvungen att dra upp denna gamla tråden eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PenuM Skrivet 28 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2003 så man inte bara skriver" MAN FÅR INTE SNACKA WARZE !! " Haha: Så.dom som har det innan då?.....har tankat det? ni vet väll att man inte får snacka Warez Citat av FerkurZ från Max Payne 2 tråden. Enough said. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 28 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2003 Vågar man dra upp trådar där sista posten var i t.ex. juni detta år? Eller ska man skapa ny? jag hade skapat ny Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 28 oktober, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2003 Haha: Citat av FerkurZ från Max Payne 2 tråden. Enough said. ...ja det blev lite fel .hehe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 29 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2003 jag hade skapat ny Men då kan/brukar det hända att man får en massa onödiga komentarer som t.ex. det finns redan en sån här topic... och det leder ofta till att tråden blir låst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 29 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2003 Skit samma. Det är väl ingen jävla diktatur där man blir avrättad då fort nån inte gillar vad man gör? Fast jag tycker att vissa medlemmar borde sluta att klaga på allt och vara lite mer positiva. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 29 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2003 Skit samma. Det är väl ingen jävla diktatur där man blir avrättad då fort nån inte gillar vad man gör? Fast jag tycker att vissa medlemmar borde sluta att klaga på allt och vara lite mer positiva. Jag vet...i framtiden får bara moderatorer vara negativa Om man vet att det finns en tråd om samma ämne lite längre bak behöver man ju faktiskt inte skapa en ny... Men om man inte vet att det finns...behöver ju inte andra medlemmar komma å klaga för att personen i fråga skapade en topic med samma ämne... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 29 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2003 w0rd Funny.. Det man inte vet har man inte ont av som man brukar säga.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts