Apan Skrivet 16 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2003 Det finns en BadBoll som han kan nicka med då kommer det upp sifror över huvudet och då undrar jag hur många gånger behöver man och påvärkar det stättsen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pol Pot Skrivet 16 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2003 Jag har för mig att det räcker med en gång... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VICE_city Skrivet 16 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2003 vart finns den bollen ?? vad händer när man har nickat en gång då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 16 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2003 den finns i vissa poler och ska även finnas på stranden.. när man har nickat en gång så kommer det regna bollar mellan 11.00-11.20 (i spelet alltså) ! skit tufft! (skämt! inget händer) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 17 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2003 vart finns den bollen ?? vad händer när man har nickat en gång då? En finns i polen som ser ut som en tjej i bikini på Starfish Island. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Super Supra Skrivet 17 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2003 Det är ochså ballt att skjuta på bollen med minigun, den flyger åt helvete (konstigt att den inte går i sönder!). Den kommer väl upp ca:50 m och varje gång du träffar kommer den högre. ♪ ♪ ♪ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AZI PAZI Skrivet 18 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2003 Hur nickar man Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 18 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2003 Hur nickar man Spring på den så den flyger upp i luften och sen försöker du bara få den att träffa huvet när den åker ner, om du lyckas flyger den upp igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AZI PAZI Skrivet 18 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2003 Spring på den så den flyger upp i luften och sen försöker du bara få den att träffa huvet när den åker ner, om du lyckas flyger den upp igen. låter svårt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 21 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2003 ass lätt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 21 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2003 Det finns inget bestämt antal gånger man ska göra, men om du kollar i statsen så finns det en flik där du ser hur många gånger du har klarat att nicka bollen. Evil:rolleyes:L Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alleballe Skrivet 21 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2003 Det regnar juh inte bollar på mitt. Nickade den en gång kl 08.00 sen hände inget mer.. Mitt rekord e 20 vad e erat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Game_X Skrivet 21 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2003 Det regnar juh inte bollar på mitt. Nickade den en gång kl 08.00 sen hände inget mer.. Han skojjade ju bara! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 24 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2003 mitt rekor att nicka bollar é 10-12 ggr! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts