Arvid Skrivet 19 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2003 Man förstör ju äkthetskänslan om man dödar säkerhetsvakterna... för inte skulle man döda sina egna på det sättet i verkligheten? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 19 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2003 Inte skulle man tåla 20skott i huvudet i verkligehten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 19 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2003 Inte skulle man tåla 20skott i huvudet i verkligehten Nämn ett spel som är realistiskt till 100%. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 19 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2003 Swat3? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 19 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2003 Swat3? Det spelet är iofs väldigt realistisk, men inte till 100% T.ex. så är det alldeles för få swat-teams på de stora banorna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 19 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2003 Rainbow Six? (/me försöker och försöker) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 19 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2003 Rainbow Six? (/me försöker och försöker) Nej, fienderna står bara slumpmässigt utplacerade på banan, där det inte finns någon anledning för dom att stå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 19 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2003 Dom står där för att det ska bli realisktiskt, så att dom inte ska stå på samma ställa hela tiden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 19 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2003 Dom står där för att det ska bli realisktiskt, så att dom inte ska stå på samma ställa hela tiden Det är ändå inte realistiskt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 19 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2003 Jo det är det visst det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 20 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2003 Håller med till 100%! copy! Om inte så: SoF 2, Delta Force, WORMS 3D FÖRSTÅS!!!! (lol skämt...) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 21 december, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 december, 2003 HEHE... Kom på vad den där SMG'n i Barricade heter! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 22 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2003 åååååh.... HL2!!! Nu blir jag läskad att få testa det! Hoppas de håller den releasen de satt nu. Annars blir jag sur på dem! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Terminator Skrivet 22 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2003 fan va läkät dä ä!! coolt att man kan knuffa,putta o lyfta nästan vad som hälst älskar realistiska spelll Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sirius Skrivet 22 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2003 Gjorde en nostalgi tripp på den gamla datorn genom att starta igång hl och då slog det mig att jag endast har spelat i början i en kort stund. Har varvat expansionerna och någon sp mod, men ladrig hl så jag drog igång hl på svåraste ( ) svårighetsgraden. Har just skjutit iväg en jätteraket och dödat en superläbbig fisk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 22 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2003 Gjorde en nostalgi tripp på den gamla datorn genom att starta igång hl och då slog det mig att jag endast har spelat i början i en kort stund. Har varvat expansionerna och någon sp mod, men ladrig hl så jag drog igång hl på svåraste ( ) svårighetsgraden. Har just skjutit iväg en jätteraket och dödat en superläbbig fisk. Jag tyckte det var skitcoolt när man sköt iväg raketen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sirius Skrivet 22 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2003 (redigerad) Precis som expansionerna så är storyn bland de bästa, musik grymt skön, stressigt och så fäster man sig så lätt för alla människor. Kan någon säga bara ungerfär hur många procent jag har avklarat för expansionerna är ytterst korta tycker jag AI'n är ganska kass kan tilläggas. edit Är vid de superläbbiga aliensen det var en vakt som skulle säga att jag inte skulle göra nåt men han blev skjuten De som är svarta små och ser ut som agenter. Redigerad 22 december, 2003 av Sirius Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 22 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2003 Dom är kul Då du klarar dom komemr du att gå in i ett mörkt rum och bli nedslagen sen säger jag inge mer, sagt tillräckligt nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sirius Skrivet 22 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2003 Är före dig i handlingarna Rullar iväg på rullbanden atm Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 22 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2003 ja dom, sista bossen är förövrigt jävlif ful, bara så att du vet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts