saffecool Skrivet 28 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2003 Slackbomb 10 2.4.21 Login: root Password: You last login was on 19 oct 2003 There have been 3 failed login atempts on this account You dont have any new mail. "I dont know what world war 3 will be fougth with, but World war 4 will be fougth with stick and stones." Albert Einstein [root@nukebase]$ nuke ctl start NUCLEAR NUKE APPLICATION 2.2 ENTER CONFIRMATION PASSWORD: WELCOME! COMAND# nuke myg0t THIS WILL NUKE myg0t ARE YOU SURE? Y/N Y ENTER CORDINATES: 2164, 2344 ENTER CONFIRMATION CODE: STARTING MkNuke................................................................. [OK] BOOTING NUKE KERNEL 1.23.4..... [OK] SEEKING BOOT DEVICE FROM fd0............................... [OK] MOUNTING fd0 AT /usr/nuke/nn2.2/boot/................................................................ [OK] OPENING HATCH............ STARTING INIT PROCESS OF ENGIE................................... APPLYING BOOT PARAMETERS................ CHECKING CORDINATES...................................... INIT PROCESS COMPLETE, STARTING LAUNCH PROCESS.... LAUNCH SUCSESSFULL! CLOSING HATCH UNMOUNTING BOOT DEVICES.................. DISTANCE FROM TARGET 10 M... 9 M... 8 M... 7 M... 6 M... 5 M... 4 M ... 3 M... 2 M... 1 M... HIT! TARGET ELIMINATED. COMMAND: quit ARE YOU SURE? Y/N Y BYE BYE!! [root@nukebase]$ shutdown -h NOW kan du förklara det lite? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 30 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2003 nej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
J-coop Skrivet 7 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2003 När kommer Half Life 2 ut då?!?!?! Har inte sett något nytt datum på länge =( Någon?? LÄGTAR SÅ JÄ... MYCKET EFTER DET Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 7 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2003 När kommer Half Life 2 ut då?!?!?! Har inte sett något nytt datum på länge =( Någon?? LÄGTAR SÅ JÄ... MYCKET EFTER DET vad jag har hört/läst så kommer det troligen i april Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 8 november, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 november, 2003 Japp, tyyvär! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 18 november, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 november, 2003 Asså... Jag bara undrar nu... Är det nån som spelat den utläckta verisionen av HL2? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urachez Skrivet 18 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2003 (redigerad) Ja det har jag... Var inge vidare, bara buggigt. Redigerad 18 november, 2003 av Urachez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 18 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2003 fjolla, varför laddar du hem det för? stödjer du inte utvecklingen av HL2 eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 18 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2003 motor.. tor du jag kommer ihåg hur det stavas eller? var fan 4dagar sen vi hade engleska.... tyckte att det såg lite fult ut, men jag kom inte på någontigt annat... Det stavas Engine. PS: Har inte kollat i denna tråd på länge. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 18 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2003 ok Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 18 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2003 fjolla, varför laddar du hem det för? stödjer du inte utvecklingen av HL2 eller? Men kanske bara vill ladda hem för att testa, men ändå köpa det när det kommer ut? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 18 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2003 gillar det fortfaqrande inte, att han laddar hem det, men men, snart kommer denna bli låst, eftersom att så fort någon moderator att hittat ett enda fel så blir det papperskorgen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 18 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2003 Själv hatar jag CS,hoppas Half-life 2 kommer snart så kanske CS skiten dör ut,hatar att CS får så jävla mycket uppmärksam het i tidningar tex Tacka vet jag Desert Combat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 18 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2003 (redigerad) jag hatar också cs, men valve har sagt att men ska kunna spela HL banor på HL2, och kunna kovertera HL moddar till HL2 Detta innebär: TIMME - 0 - HL2 släpps 1 - CS konverteras 2 - CS ligger på nätet 2.01 - alla som spelar cs laddar hem det 2.000001 - de_dust2 har 200000st laddat hem 3 - CS2 spelar av alla fjollor Redigerad 18 november, 2003 av the-copy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
88-ball Skrivet 8 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2003 Jag har Half-life 1 på PC.Det är inte så kul. Counter-strike är roligare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 8 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2003 Jag har Half-life 1 på PC.Det är inte så kul. Counter-strike är roligare så du drog upp tråden för att säga de? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 8 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2003 så du drog upp tråden för att säga de? han drar upp alla trådar för att säga sånt, vänj dig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 9 december, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 december, 2003 så du drog upp tråden för att säga de? Vadå? Detta är en HL tråd, vart skulle han annars säga det? Skulle han starta en ny tråd eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 12 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2003 hoppas jag inte drar upp en gammal topic nu ska önska mig Half-life generation i jul-klapp jag önskar mig de aldra mest av allt, jag tror jag får de för jag pratar om de hela tiden! kom inte med några dumma komentarer om att de är gammalt och borde köpa något annat och att jag inte borde längta! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 12 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2003 hoppas jag inte drar upp en gammal topic nu ska önska mig Half-life generation i jul-klapp jag önskar mig de aldra mest av allt, jag tror jag får de för jag pratar om de hela tiden! kom inte med några dumma komentarer om att de är gammalt och borde köpa något annat och att jag inte borde längta! Det fick (köpte) jag i julklapp förra julen, ett riktigt underhållande spelpaket om jag får säga det själv! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts